chrisnov Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2012 Skal eg ta avgjørelsen for deg?? Hehe, hva hadde du gått for? Brukte ditt bilde hvis det går greit. http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 0&type=alt Tror jeg fant riktig link. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 12, 2012 Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja, du ser jo ka eg valgte. Eg var litt usikker selv når eg snakka med de på GS men han sa at de de mørkt senter var klart finest. Og eg var glad eg valgte de. Du har jo svart bil så tror de passer best på din og. Men det er jo en smakssak. Hadde de finnes i 21" hadde eg kjøpt de til 5 serien og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Aottesen: usikker faktisk men det er 3 serie innpress. GS har ikke de hjula med 1 serie innpress. Men eg synes det passa meget bra. De ligger godt ut mot kanten men det er plass til 5mm til. Det er så mye de hadde bygget ut hvis eg går fra 245 til 255. Så synes eg det blei litt mye dekkside bak siden eg har 225 og 245 med samme profil. Er (E46) 3-serie innpress på mine også, da E87 kun er godkjent med 18". Tror jeg har ET35 bak(??) og det er i allefall kant-i-kant på 245/35/19 (Toyo - varierer jo faktisk litt på endebredden på forskjellige dekk). Jeg ville gått for de med grå senter. SINNSYKT fete! Hvem sin er den på siste bildet? Slik ser 245 ut i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Den på det siste bilde er ArneR sin Grubler på feltene enda... Men en av de blir det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Da har jeg vært oppe hos Gs-bildeler. Snakket med han ene selgeren der oppe. Kom frem til at GS Hyper track er felgene som passer best. Dekkene forand ble 225/35-19 Sonar-1 EVO Dekkene bak ble 245/35-19 Sonar-1 EVO. Hadde også Falken FK452, men har egentlig aldri hørt om noen av de Totalpris 11848.- Har ikke kjøpt enda. Er litt usikker på om jeg skal kjøpe bare felg hos gs, dekk et annet sted. Pga de dekkene er ikke av det beste man kan få. Pris per dekk ca 850.- Har dere noen innspill å komme med ang dekkene? Fikk pakke ifra Tyskland i dag Gikk fortere enn jeg trodde. Tok en uke. Skal Lakkes neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Kul den der. Blir bra med litt lakk. Hvor mye får du felgene uten dekk for då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Kul den der. Blir bra med litt lakk. Hvor mye får du felgene uten dekk for då? Prisk uten dekk skal være 8468.- Hvilken dekk har du på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Må meddele dere at oppe på gs står det en ombygd 116 til M1. Råeste av det råeste. http://www.1addicts.com/forums/showthre ... ien&page=8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Eg har de dekkene som du fikk tilbud på. Sonar dekkene. Eg har kjørt en del på de og provosert til at de skal slippe i stor hastighet, men de henger ganske godt på tørr asfalt ihvertfall. Våt så slipper de litt lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Her har du dekk. Perfekt dimensjon http://www.ebay.com/itm/4-NEW-Toyo-Prox ... 1c1f3fb8eb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Eg har de dekkene som du fikk tilbud på. Sonar dekkene. Eg har kjørt en del på de og provosert til at de skal slippe i stor hastighet, men de henger ganske godt på tørr asfalt ihvertfall. Våt så slipper de litt lett. Men er det greit å bruke de eller er de bare boss? For den prisen for noen dekk kan man jo ikke klage, hvis de funker:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Da er felger bestilt. Det ble Gs Hyper track 8,5*19 - 225/35-19 forand. 245/35-19 bak. Spoiler er for lakking. Eksosen blir sveist og fikset i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Kanskje vi må ha en fotoshoot snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Kanskje vi må ha en fotoshoot snart? Ja... Det må vi. Har du bra kamera? Skal du stille den ut på vårmønstringen da? Vedsiden av hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Har speilrefleks med noen linser. Er langt fra noe fotograf, men liker å leke litt med det Jaaa, gitt at været er bedre enn det var i fjor, så tenker jeg å stille. Hadde vært kult å stilt ut ved siden av hverandre da, ja. Gjerne med flere 1'ere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå