Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

for all del IKKE sveis fast drevet! da får du ikek av oljepumpe el noe om du skulle ha det. har aldri hatt problemer med det så skru muttern godt fast så løsner den aldri.

Skrevet
men e30 eier jo ikke sjarm iforhold til e28 da!

sant det ! .. men er ikke så lett å skaffe ett e28 karosseri med rette understellet UTEN rust for en grei sum ..

er enklere å skaffe taki e30 .. og deler til e30 for den del ..

Skrevet
for all del IKKE sveis fast drevet! da får du ikek av oljepumpe el noe om du skulle ha det. har aldri hatt problemer med det så skru muttern godt fast så løsner den aldri.

nei satt å tenkte litt på dette ista .. om man bruker locktite skal jo ikke dette løsne ? .. :roll:

Skrevet
Er ikke mer enn ett lite pungt som skal til. som kan fjernes med båndsliper når det skal demonteres :)

Tror jeg skal Opne opp å se litt på dette når jeg begynner på motoren :) men takker og bukker for tips ! :)

Skrevet

sant det ! .. men er ikke så lett å skaffe ett e28 karosseri med rette understellet UTEN rust for en grei sum ..

Er ikke lett å skaffe en e30 uten rust heller :P

Tøft prosjekt! Stå på! :applause:

Skrevet

Er ikke lett å skaffe en e30 uten rust heller :P

Tøft prosjekt! Stå på! :applause:

Er ikke det :P men tror det er enklere .. Hehe .. Takktakk :) .. Tror jeg bare fortsetter motorbygginga i denne tråden :)

Skrevet

nei ikke gi opp:) men angrer også på at eg ikke la pengan i ett rustfritt karosseri...

har planer om å skifte begge kanaler, begge bakskjermer, bakstykke, kanskje frontstykke og ny overhaling rundt dempertårn foran... pluss hellakkering...

det her bi vel ett prøveprosjekt... tenkt eg sku monter turbo i s38 og:)

Skrevet
nei ikke gi opp:) men angrer også på at eg ikke la pengan i ett rustfritt karosseri...

har planer om å skifte begge kanaler, begge bakskjermer, bakstykke, kanskje frontstykke og ny overhaling rundt dempertårn foran... pluss hellakkering...

det her bi vel ett prøveprosjekt... tenkt eg sku monter turbo i s38 og:)

nei det har jo ikke vert snakk om å gi opp her :P ..

har kansje anskaffet karosseri nå faktisk .. men får se :)

Skrevet
hva med e34? da passer jo manifoldet uten problemer :)

har tenkt litt på e34 .. men er ikke helt bilen etter min smak det .. gøyere å bygge på en e28 eller e30 framfor e34 :)

Skrevet
hva med e34? da passer jo manifoldet uten problemer :)

har tenkt litt på e34 .. men er ikke helt bilen etter min smak det .. gøyere å bygge på en e28 eller e30 framfor e34 :)

enig e28, e24 og e21 jeller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...