Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva med e34? da passer jo manifoldet uten problemer :)

har tenkt litt på e34 .. men er ikke helt bilen etter min smak det .. gøyere å bygge på en e28 eller e30 framfor e34 :)

enig e28, e24 og e21 jeller...

enig med deg der ! .. mulig å få denne motoren i e24 eller e21 da ?

noen som vet hvor man kan skaffe plenum innsug eller lignende til m30 ? :)

• 2 weeks later...
  • Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ingen som vet om hvor man kan skaffe innsug ? .. ingen som produserer slikt rundt om kring i landet eller nabolandet ?

Plenium innsug du mener :)? Du kan jo lage ett selv, slike ting koster fort veldig mye om du skal kjøpe:) selger ikke PPF da?

Skrevet
ingen som vet om hvor man kan skaffe innsug ? .. ingen som produserer slikt rundt om kring i landet eller nabolandet ?

Plenium innsug du mener :)? Du kan jo lage ett selv, slike ting koster fort veldig mye om du skal kjøpe:) selger ikke PPF da?

ja, kan du lage meg ett da Dhamree ? :P .. du er jo dreven på slike ting vell ? :)

Skrevet

ja, kan du lage meg ett da Dhamree ? :P .. du er jo dreven på slike ting vell ? :)

Hehe, kan sikkert hjelpe deg, men må nesten vite hvor stort kammer, trakter osv osv.. Tror det er vanlig å bruke selve flensen og dysefestene liksom..Åsså bygge videre på det..Men det her er jeg ikke sikker på så skal ikke uttale meg så mye :)

Skrevet

Hehe, kan sikkert hjelpe deg, men må nesten vite hvor stort kammer, trakter osv osv.. Tror det er vanlig å bruke selve flensen og dysefestene liksom..Åsså bygge videre på det..Men det her er jeg ikke sikker på så skal ikke uttale meg så mye :)

hmm .. ja det kan hende vi kan kjike på det en dag :) .. jeg har sendt PM til Jørgen-A .. får se hva han svarer :) .. men kan hende vi finner en oppskrift på nettet på hvordan lage slikt :)

Skrevet

Fikk tatt av grenerør, turbo og wastegate idag ! fikk også fjerna litt av det elektriske og slanger før det var middag og ble ikke mer skruing etter det .. Fortsetter i morgen ;)

02961023-aa83-842c.jpg

Skrevet

fikk gjort litt idag også !! skrudde av innsug og fjerna resten av det elektriske .. gjorde rein blokka og monterte ARP studsa og la på Coopering pakinga..

IMG_1664.jpg

IMG_1667.jpg

IMG_1668.jpg

IMG_1669.jpg

IMG_1671.jpg

IMG_1676.jpg

IMG_1674.jpg

PS: skal det se slik ut ??? tenker da på pakningen vs blokka ... :roll:

Skrevet
det går nok fint,

janei synes det bare såg så merkelig ut me tanke på hullene i pakninga i forhold til blokka som man ser på bildet .. jeg har ikke vert borti denne motoren før med slik pakning, så er ganske så usikker !

men kan jo hende det skal vere slik..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...