Andii2k7 Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 hva med e34? da passer jo manifoldet uten problemer har tenkt litt på e34 .. men er ikke helt bilen etter min smak det .. gøyere å bygge på en e28 eller e30 framfor e34 enig e28, e24 og e21 jeller... enig med deg der ! .. mulig å få denne motoren i e24 eller e21 da ? noen som vet hvor man kan skaffe plenum innsug eller lignende til m30 ?
Andii2k7 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 ingen som vet om hvor man kan skaffe innsug ? .. ingen som produserer slikt rundt om kring i landet eller nabolandet ?
Dhamree Skrevet Mai 26, 2012 Skrevet Mai 26, 2012 ingen som vet om hvor man kan skaffe innsug ? .. ingen som produserer slikt rundt om kring i landet eller nabolandet ? Plenium innsug du mener ? Du kan jo lage ett selv, slike ting koster fort veldig mye om du skal kjøpe:) selger ikke PPF da?
Andii2k7 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Hør med Jørgen-A her inne takker for tips !
Andii2k7 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 ingen som vet om hvor man kan skaffe innsug ? .. ingen som produserer slikt rundt om kring i landet eller nabolandet ? Plenium innsug du mener ? Du kan jo lage ett selv, slike ting koster fort veldig mye om du skal kjøpe:) selger ikke PPF da? ja, kan du lage meg ett da Dhamree ? .. du er jo dreven på slike ting vell ?
Dhamree Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 ingen som vet om hvor man kan skaffe innsug ? .. ingen som produserer slikt rundt om kring i landet eller nabolandet ? Plenium innsug du mener ? Du kan jo lage ett selv, slike ting koster fort veldig mye om du skal kjøpe:) selger ikke PPF da? ja, kan du lage meg ett da Dhamree ? .. du er jo dreven på slike ting vell ? Hehe, kan sikkert hjelpe deg, men må nesten vite hvor stort kammer, trakter osv osv.. Tror det er vanlig å bruke selve flensen og dysefestene liksom..Åsså bygge videre på det..Men det her er jeg ikke sikker på så skal ikke uttale meg så mye
Andii2k7 Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Skrevet Mai 27, 2012 ja, kan du lage meg ett da Dhamree ? .. du er jo dreven på slike ting vell ? Hehe, kan sikkert hjelpe deg, men må nesten vite hvor stort kammer, trakter osv osv.. Tror det er vanlig å bruke selve flensen og dysefestene liksom..Åsså bygge videre på det..Men det her er jeg ikke sikker på så skal ikke uttale meg så mye hmm .. ja det kan hende vi kan kjike på det en dag .. jeg har sendt PM til Jørgen-A .. får se hva han svarer .. men kan hende vi finner en oppskrift på nettet på hvordan lage slikt
Andii2k7 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Kommer hjem til helga og skal begynne på motoren i neste uke siden jeg har fri Et bilde av hvordan den ser ut nå
Andii2k7 Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Fikk tatt av grenerør, turbo og wastegate idag ! fikk også fjerna litt av det elektriske og slanger før det var middag og ble ikke mer skruing etter det .. Fortsetter i morgen
Andii2k7 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 fikk gjort litt idag også !! skrudde av innsug og fjerna resten av det elektriske .. gjorde rein blokka og monterte ARP studsa og la på Coopering pakinga.. PS: skal det se slik ut ??? tenker da på pakningen vs blokka ...
Andii2k7 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Skrevet Juni 7, 2012 det går nok fint, janei synes det bare såg så merkelig ut me tanke på hullene i pakninga i forhold til blokka som man ser på bildet .. jeg har ikke vert borti denne motoren før med slik pakning, så er ganske så usikker ! men kan jo hende det skal vere slik..
Lamek Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Ligner skrekkelig på orginale m106 stempel det der????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå