Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, m106/m102 som er orginalt turbo motor med turbo stempel og lavere komp er senket på midten som stemplene dine, m30b34/b35 har ikke det, de er ørlite forhøyet på midten. Her er noen bilder!

M106 stempel:

2695760159_large.jpg

m30b34/35 stempel:

attachment.php?attachmentid=10231&d=1315902996

• Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå er jeg bare enda mer forvirra .. Må vell til å ta ut et stempel for å komme fil bunns i dette ?

Ikke dumt.. Ppf selger ringer til m106..

Skrevet

okey, janei stempla mine ser helt like ut som de på første bildet der .. da blir det vell å bestille h profil råder og nye stempelringer fra ppf da :) ..

skal se om jeg får tatt ut et stempel senere idag slik jeg er sikker på åssen stempel som faktisk er i motoren .. og om komprisjonen med disse er 8 så er jo ikke det så gale :)

Skrevet

m30b34 med kat kom med slike stempler du har andii2k7.

fredalur, ja det stemmer der, men som sagt noen m30b34 kom med "m106" stempler pga avgasskrav i div land og i har somregel katalysator.

Skrevet
okey, janei stempla mine ser helt like ut som de på første bildet der .. da blir det vell å bestille h profil råder og nye stempelringer fra ppf da :) ..

skal se om jeg får tatt ut et stempel senere idag slik jeg er sikker på åssen stempel som faktisk er i motoren .. og om komprisjonen med disse er 8 så er jo ikke det så gale :)

la di heller være. di tåler fint 2 bar i trøkk.

Skrevet

la di heller være. di tåler fint 2 bar i trøkk.

tåler rådene også det da eller ? .. 5-600+ hester ?

Skrevet
bare å si ifra om noen har ett e28 karosseri med 525 eller større understell .. :)

samme om det er med eller uten motor !

Finn ett med lite rust...:)

jepp !! :P

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...