Andii2k7 Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 Men såg idag at der er litt vått ( bremseveske ) bak bremsepedalen. Hva er typisk gale da ? Gåen en pakning ?
helland Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 Men såg idag at der er litt vått ( bremseveske ) bak bremsepedalen.Hva er typisk gale da ? Gåen en pakning ? hovedsylinder ?
Andii2k7 Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 Men såg idag at der er litt vått ( bremseveske ) bak bremsepedalen.Hva er typisk gale da ? Gåen en pakning ? hovedsylinder ? Ja ? Må man skifte hele sylinderen eller er der pakning man kan skifte ? har ikke sett noe på det enda.
helland Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 er vel mulig å overhale, men enklest å bytte hele tror jeg
Andii2k7 Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 er vel mulig å overhale, men enklest å bytte hele tror jeg Okey da må jeg prøve å finne en ny
Andii2k7 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 da har jeg vert innom denne siden og bestilt meg tidsriktig veteranskilt ! kan ikke ha plastskilt på en slik doning http://www.lator.no/display.aspx?menuid=26&prodid=838
Bårzan Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Men såg idag at der er litt vått ( bremseveske ) bak bremsepedalen.Hva er typisk gale da ? Gåen en pakning ? hovedsylinder ? Ja ? Må man skifte hele sylinderen eller er der pakning man kan skifte ? har ikke sett noe på det enda. rep sett til hovedylinder, eller kjøp brukt...9
Andii2k7 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 har sett etter sånt rep sett men finner ikke .. har du peiling på hvor man finner sånt ?
Bårzan Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 har sett etter sånt rep sett men finner ikke .. har du peiling på hvor man finner sånt ? ring gs eller annen bmw forhandler..?
Lamek Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Et der hydralisk eller vacum bkf på denne da? Mulig jeg har en hovedsylinder fra hydralisk liggende..
Andii2k7 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Et der hydralisk eller vacum bkf på denne da?Mulig jeg har en hovedsylinder fra hydralisk liggende.. hydraulisk tror jeg .. hvordan ser jeg det ? det hadde vert supert om du hadde ivertfall ! må prøve å skaffe en slik jeg kan ta bilen til gatebil
Bårzan Skrevet Juli 2, 2012 Skrevet Juli 2, 2012 Et der hydralisk eller vacum bkf på denne da?Mulig jeg har en hovedsylinder fra hydralisk liggende.. hydraulisk tror jeg .. hvordan ser jeg det ? det hadde vert supert om du hadde ivertfall ! må prøve å skaffe en slik jeg kan ta bilen til gatebil du ser om det står en stor svart rund bkf på torpedoen med bremsesylinderen utpå der igjen. er hydraulisk om bremsesylinderen står rett i torpedo...
Andii2k7 Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Et der hydralisk eller vacum bkf på denne da?Mulig jeg har en hovedsylinder fra hydralisk liggende.. hydraulisk tror jeg .. hvordan ser jeg det ? det hadde vert supert om du hadde ivertfall ! må prøve å skaffe en slik jeg kan ta bilen til gatebil du ser om det står en stor svart rund bkf på torpedoen med bremsesylinderen utpå der igjen. er hydraulisk om bremsesylinderen står rett i torpedo... aah, der er en sånn stor rund bkf er jeg ganske sikker på .. litt usikker, men tror det. er i oslo nå så får ikkje sjekket :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå