Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Om det er vacum bkf skaffer du deg bare komplett bkf fra e34 m5:)

skal passe rett på:)

Aha ! Takker for tips ! :)

Sjekka dtk på gs, den sei du har bkf...

Skrevet

staM selger m5 bkf.. By han 1000,- pluss frakt for komplett bkf. Vacumklokke, hovbremsesilynder og bremsvesketank.. Det er det jeg har betalt for dem jeg har kjøpt.

Skrevet
staM selger m5 bkf.. By han 1000,- pluss frakt for komplett bkf. Vacumklokke, hovbremsesilynder og bremsvesketank.. Det er det jeg har betalt for dem jeg har kjøpt.

Sendte han PM nå :) takker for tips ! :D

Skrevet

m5 har dobbel vacumklokke og større hovedbremsesilynder.. Vil anbefale deg å skaffe en fra m5.. Jeg har brukt det på mine biler og det funker bra.. Mulig e34 m5 bremser også passer på bilen din.. Gjør iverfall det på e28..

Skrevet
m5 har dobbel vacumklokke og større hovedbremsesilynder.. Vil anbefale deg å skaffe en fra m5.. Jeg har brukt det på mine biler og det funker bra.. Mulig e34 m5 bremser også passer på bilen din.. Gjør iverfall det på e28..

Okey ! Ja det er jo greit å sette på det når man først begynner på det :) .. Janei jeg må finne på en plan når det gjelder understell og bremser .. Tenkte å bygge om alt til e28 525-535 om jeg klarer å skaffe tak i alt. :)

Skrevet

skifta vannpumpe idag på m10 motoren som står i e12en nå. og fylte på 1 flaske med kjøleveske konsentrat og resten med vann ..

men sliter nå med at bilen blir aaaalt for varm og koker .. hva kan gjøre det ? kjølevannet som var på bilen før jeg bytta såg ut som det var rent kjølevann og ikke utblandet .. kan det ha noe å si ? .. pumpa jeg satte på skal vere testet og fungerer .. jeg bytta pga at den gamle lekket litt ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...