|Ole| Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 Driv akslingene mine holdt no, den eine tok eg fra ein 316. Eg kjørte 527hk i motor... Kjøyrestil har ALT å sei, med rivstarter i høgre enn 2 gir så begynner ting å skje, da er det ikkje holdbart. Det går an å kjøyre med litt vet, clutch kicke lite osv
ealoken Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 det er som oftest feste som tar akslinger, hiv på semi-slicks du... så skal vi se..
Andii2k7 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 ok .. for å spør litt enklere .. passer mellomakslingen på girkassa ?
Lamek Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 ok .. for å spør litt enklere .. passer mellomakslingen på girkassa ? Nei mellomaksel passer ikke.. du må ha 535 aksel.,
Morty999 Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 men jeg har en diff som du kan montere, så passer den
Andii2k7 Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Ååh ? .. Passer den diffen i bakstillinga da ?
Andii2k7 Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 Henta snillemotoren igår noen bilder ! .. måtte lage meg en krok i taket i garasjen så pass at jeg fikk den av hengeren med talje og noen halvgode stropper ! skal prøve å få motoren i motorstativ senere idag eller i morgen .. de ble da feiret med øl på kvelden !
Bårzan Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Henta snillemotoren igår noen bilder ! .. måtte lage meg en krok i taket i garasjen så pass at jeg fikk den av hengeren med talje og noen halvgode stropper ! skal prøve å få motoren i motorstativ senere idag eller i morgen .. de ble da feiret med øl på kvelden ! Nice:) bi gjæft d der:)
joachim sørlie Skrevet Desember 10, 2011 Skrevet Desember 10, 2011 Det her blir bra, føler jeg godt kunne hatt den motoren her selv
Andii2k7 Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 vill et grenerør av denne typen fungere ? .. er jo noe lignende det som er på m106 orginalt .. men burde egentli ikke hvert "rør" ut ifra hver sylinder vere like langt på en måte ? m30 Turbo Manifold (Top Mount) Our manifold is cast with ductile iron for a lifetime of service. We offer a lifetime warranty to the original purchaser. It features a T4 turbo flange and 38mm wastegate port. hadde vert ganske OK om det går fint å bruke av denne typen da !
Pedi Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 TCD er mye brukt i Statene, og de har hentet ut allslags antall HK med det grenrøret der har jeg sett. Mange forskjellige trimmingsfirma har brukt log-utgaven opp igjennom årene, og for de som ikke skal hente ut en halv trilliard hester - så er dette nok en grei løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå