Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 310
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
TCD er mye brukt i Statene, og de har hentet ut allslags antall HK med det grenrøret der har jeg sett. Mange forskjellige trimmingsfirma har brukt log-utgaven opp igjennom årene, og for de som ikke skal hente ut en halv trilliard hester - så er dette nok en grei løsning.

okey, takker for svar :)

Skrevet
det er vell sikkert bedre med enkelte rør fra hver sylynder så ikke alt blir inni samma " rommet ", men jeg tror det der funker fett hvis man ikke skal dra mange mange hundre hester.. :)

mye ligger det på i pris? :)

janei jeg vet ikke .. men hadde ikke vert domt å bruke dette med tanke på plassbesparing osv :) .. og det går jo ikke and å få det noe enklere enn dette tror jeg .. hehe :)

planen min er jo å ligge på rundt 500hk..

prisen er $599.00 ..

Skrevet

Idag har jeg montert isammen motorstativet fra Biltema og fått av clutchen som man ser på bilde nedenfor ..

men mangler bolter til å sette motoren i stativet og mangler en skrutrekker for å få av svinghjulet..

IMG_1256.jpg

har ikke så veldig trua på dette grenerøret her altså.. noen som vill ha ? :)

IMG_1257.jpg

Skrevet
Uff... Skrapmetall... Kjøp den fra TCP heller. Vil du jeg skal høre med han om jeg får en bedre pris for deg?

ja det tror jeg også .. frister med top mount grenerøret fra TCP istedenfor ja :)

det kan du veldig gjerne gjøre ! :D .. takker !! :)

Skrevet

kjøpte denne muttertrekkeren som er på bildet nedenfor på Biltema selv om jeg har hørt at den ikke er helt holdbar ! .. men gikk bra og jeg fikk av svinghjulet og montert motoren på motorbukken :) ..

IMG_1258.jpg

Litt diverse andre bilder av motoren i bukken :)

IMG_1259.jpg

IMG_1260.jpg

IMG_1261.jpg

IMG_1263.jpg

IMG_1265.jpg

Denne turboen lager "raslelyder" når man spinner på akslingen på den .. så den har nokk sett sine beste dager ! :P

IMG_1270.jpg

Fikk også henta dette innsuget som har spjeldhuset på motsatt side enn orginalt ! :)

IMG_1266.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Fikk mail fra Todd (TCD)...

Han er jo typisk amerikaner, så ville kun fire på prisen hvis jeg kjøpte 2 stk.. Og da var det snakk om $1100 for 2..... Så det var ikke noe å rope hurra for...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...