Andii2k7 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Bra prosjekt!Kjøp deg Z55 kamaksel fra PPF! God investering og enkel måte å finne effekt på Lykke til! Takker ! .. Åh ? .. Noe annet man må bytte når man bytter kamaksel da ?
e28turbo Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Det skader jo ikke å oppgradere til dobble fjærer og HD vippearmer. Har en lei tendens til å knele de originale vippearmene. Det beste er om du finner deg en "Ny topp" altså fra e34,e32 med 3.5 liter, Har litt større innsugsventiler. Men disse kan være både vanskelig å finne og dyre. Funker helt fint med gammel toppen, koster du på deg PPF deler så holder det. ARP bolter og MLS pakning er selvsagt ett must skal du passere kilon i ladetrykk.
Andii2k7 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Det skader jo ikke å oppgradere til dobble fjærer og HD vippearmer. Har en lei tendens til å knele de originale vippearmene. Det beste er om du finner deg en "Ny topp" altså fra e34,e32 med 3.5 liter, Har litt større innsugsventiler. Men disse kan være både vanskelig å finne og dyre. Funker helt fint med gammel toppen, koster du på deg PPF deler så holder det. ARP bolter og MLS pakning er selvsagt ett must skal du passere kilon i ladetrykk. toppen som står på nå er fra m106 og ikke m30b35 .. vet ikke om dette utgjør noen forskjell ? står også orginal m106 toppakning på den nå .. men tenkte jeg skulle montere cooper ring pakning
e28turbo Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 Det skader jo ikke å oppgradere til dobble fjærer og HD vippearmer. Har en lei tendens til å knele de originale vippearmene. Det beste er om du finner deg en "Ny topp" altså fra e34,e32 med 3.5 liter, Har litt større innsugsventiler. Men disse kan være både vanskelig å finne og dyre. Funker helt fint med gammel toppen, koster du på deg PPF deler så holder det. ARP bolter og MLS pakning er selvsagt ett must skal du passere kilon i ladetrykk. toppen som står på nå er fra m106 og ikke m30b35 .. vet ikke om dette utgjør noen forskjell ? står også orginal m106 toppakning på den nå .. men tenkte jeg skulle montere cooper ring pakning Ja de er jo i utgangspunktet identiske, m106 toppen har litt bedre eksosventiler en b35n. Enkelte M106 topper har litt større forbrenningkammer. Cooperring pakning er ikke noe dårlig alternativ, jeg har ikke noe erfaring med den.
Andii2k7 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Det skader jo ikke å oppgradere til dobble fjærer og HD vippearmer. Har en lei tendens til å knele de originale vippearmene. Det beste er om du finner deg en "Ny topp" altså fra e34,e32 med 3.5 liter, Har litt større innsugsventiler. Men disse kan være både vanskelig å finne og dyre. Funker helt fint med gammel toppen, koster du på deg PPF deler så holder det. ARP bolter og MLS pakning er selvsagt ett must skal du passere kilon i ladetrykk. toppen som står på nå er fra m106 og ikke m30b35 .. vet ikke om dette utgjør noen forskjell ? står også orginal m106 toppakning på den nå .. men tenkte jeg skulle montere cooper ring pakning Ja de er jo i utgangspunktet identiske, m106 toppen har litt bedre eksosventiler en b35n. Enkelte M106 topper har litt større forbrenningkammer. Cooperring pakning er ikke noe dårlig alternativ, jeg har ikke noe erfaring med den. okei janei jeg har ikke noe erfaring med cooper ring pakning jeg heller .. men har hørt at den skal vere ganske så grei å ha med å gjøre takker for hjelp !
Andii2k7 Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Skrevet Januar 12, 2012 Leter for tiden etter bredda 17" stålfelger .. Bare å skrike ut om noen har
Andii2k7 Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Skrevet Januar 15, 2012 noen som vet hva type front dette er ?? .. ser litt ut som en modda BBS front .. er BBS frontene helt umulige å få tak i nå til dags ?
Andii2k7 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Tenkte jeg skulle handle inn Cooperring pakning og ny kam .. Men må man bruke ARP i toppen når man monterer Cooperring pakning ?
Mikael-B Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Burde alltid bruke ARP hvis du skal overlade. I allefall bruke en eller annen type studs, da det fordeler trykket mye bedre.
Andii2k7 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Burde alltid bruke ARP hvis du skal overlade. I allefall bruke en eller annen type studs, da det fordeler trykket mye bedre. Okey, takker for svar
|Ole| Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Kan også bruke 12.9 boltar men ARP er klart best
Andii2k7 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Kan også bruke 12.9 boltar men ARP er klart best janei har tenkt litt på det .. for ARP er ikke akkurat de billigste ... men spørs om det går bra med 12.9 bolter ? .. jeg aner ikke ..
|Ole| Skrevet Januar 16, 2012 Skrevet Januar 16, 2012 Kan også bruke 12.9 boltar men ARP er klart best janei har tenkt litt på det .. for ARP er ikke akkurat de billigste ... men spørs om det går bra med 12.9 bolter ? .. jeg aner ikke .. Er sterke dei Strekke ikkje seg heller men eg synst du burde gå for ARP
Andii2k7 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 Kan også bruke 12.9 boltar men ARP er klart best janei har tenkt litt på det .. for ARP er ikke akkurat de billigste ... men spørs om det går bra med 12.9 bolter ? .. jeg aner ikke .. Er sterke dei Strekke ikkje seg heller men eg synst du burde gå for ARP hmm .. janei skal finne ut litt mer om hva som funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå