bjorp Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Vurere å selge min BMW 520iA 1994 modell. Den er utstyrt med skinnseter, A/C, Alarm, El vinduer-speil, Varme i seter, Avtagbart hengerfeste, automatgir.... Kjørt 226000km. Sevice tatt nylig. Følger med sommer/vinterdekk. Skal kjøpe meg en caddy varebil og har en toyota, ellers hadde jeg beholdt denne... Litt rust på en dør og bak ved bagasjeluken. EU til 04/12 Har hatt litt tull med speedometer, den sikftes snart ut. Mistanken er at en ledning var løs, men den skal fikses ellers går jeg ned i pris. Pris- gi bud, men den MÅ bort og pris kan diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Hvor er bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorp Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 I Stavanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Hva tenkte du som pris? Ser du skrev bud, men må ha en aning om hva du tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorp Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Har ikke peiling på denne typen bil, men tenkte mellom 25000 og 30000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Bilder? Jeg er delvis på utkikk etter en bil av denne type, men enda usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorp Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Jeg kan sende bilder på epost....bor du her i Stavanger området kan du prøve, låne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå