killarinc Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Kan sikkert få tak i led men er nesten ingen som vil ha det ccfl er bedre og ser penere ut. 500kr er pr sett med 4 stk ccfl ringer og to tennere og festematrielle
bmwgreg90 Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Led er bedre, lyser kraftigere og ccfl lyser ikk/dårlig når dem er kalde
killarinc Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Det spørs på kvaliteten det. Disse her lyser kraftig. Bildet er tatt med blits for at det ikke skulle blende kameraet og har aldri hatt noe problem med tenning når de er kalde. -20grader er null problem. led ser jalla ut
killarinc Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 passer ikke preface? Det veit jeg ikke desverre. Veit ikke hva som er forskjellen på lykter på e46 siden jeg ikke har denne bilen. Fått to feilbestillinger så er derfor jeg selger disse.
bmwgreg90 Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 passer ikke pre face nej. preface har større ringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå