ChristerR87 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 da har man jo fått på staget og! ikke værst bare det litt mye ganske like bilder her nå.. men er fornøyd med å endelig komme igang igjen! satser vel på at dette blir bra olje er nå bestilt.. er vel bare å vente da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 da har man endelig fått litt olje på den stakkars diffen og begynt å skru litt igjen! så nå føler jeg at ting nærmer seg veldig.. Gikk mye lettere å få opp alt enn jeg trodde, så for meg at det skulle litt mer krangling for å få alt ordentlig på plass med ett ruglete garasjegulv og en stusselig biltema jekk... da er det vel bare å vente på braketter til håndbrekkwiren da (er bestilt, skulle få i løpet av uka), så man får dyttet igjennom den og startet på bremsene! har også fått bestilt meg ny eksos bakdel nå, endte opp med å bestille Eisenmann! så håper jeg blir fornøyd med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Må tørke støv av støtdemperen din der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Må tørke støv av støtdemperen din der hehe, jeg drev å tenkte på det selv istad ja ;P får heller ta å gjøre det i morgen! føler meg ferdig for idag nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 jadaa! skrudd litt igjen nå.. fant jo plutselig ut at man måtte ha bremseskjoldet allikevel... siden bremsebåndet til håndbrekket er "forankret" i det.. såå da måtte man jo prøve å være liitt kreativ da.. siden de gamle bremseskjoldene er for små, og var klippet i 2 og neeeesten kastet! (hadde flaks med at jeg fremdeles hadde de) men, fikk det jo til å funke! så det var digg gikk og trippet frem og tilbake en stund når jeg la merke til at jeg måtte ha bremseskjoldene ja... prøvde også å sette på skivene, bare for å teste håndbrekket etter det var justert inn.. funket feeett! digg å kjenne at ting virkelig nærmer seg nå så har jeg jo såklart planer hele helgen, så jeg mest sannsynelig ikke får skrudd noe før til mandagen igjen... så jeg får vel bare smøre meg med litt mer tålmodighet her nå! venter jo på å få bremsevæska i posten og, så håper på å få i morgen så jeg kan bli ferdig på mandag! hadde vært gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Dette ser ut til å bli dritbra Flott bil med riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 De bremsene er gromme ass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 føler det kommer seg nå ja! gleder meg til å prøve med alt på..s e hvordan det faktisk ser ut også sort grill og nyrer som siste touch! ligger klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Når du er ferdig må du låne bort bilen til far din så jeg får sett på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Når du er ferdig må du låne bort bilen til far din så jeg får sett på den haha, jeg kan heller ta en tur bortom jobben der tenker jeg ;P føles bedre for min del det ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Greit det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 de berømte skivene er på ja deilig det vel du får vel på 16" rundt der gjør du ikke?? det er bra siden du nå får så gromm bil er det greit å kunne få billige dekk hvis du skal slure litt i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 de berømte skivene er på ja deilig det vel du får vel på 16" rundt der gjør du ikke?? det er bra siden du nå får så gromm bil er det greit å kunne få billige dekk hvis du skal slure litt i svingene haha, overraskende at du plutselig skulle nevne det der ja ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Dette ser bra ut, blir en morsom bil dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 da har man visst plutselig fått gjort litt idag.. føler jeg har fått gjort ganske så mye faktisk! fått sammen bremsene bak da! og nytt varmeskjold over eksos.. andre var jo alle festene ødelagt på. og bilen endelig på hjula igjen.. etter så lang tid! fikk også på sorte nyrer idag! føler det funket fjell..mangler bare å få byttet ut den gule grillen under der nuh! har også ett problem jeg skulle hatt noen tips på.. har vel kjørt bilen til sammen sånn... 500m idag.. er en lettere skrapelyd fra bremsene forann.. og det er ingenting som subber borti eller noe... hadde litt problem med bremseskjoldet i starten, men da ble det kappe skive og modifisere.. så det er lengere ikke ett problem.. men jeg har fremdeles en liten skrape/subbe lyd som er ganske så konstant.. kjente også at bremsene hadde blitt veldig varme etter den lille turen.. var sånn at man ikke hadde lyst til å ta på de no spess lengere enn 2 sekund.. noen som vet hva som kan forårsake dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå