Gå til innhold

Mitt E36 M3 prosjekt

ChristerR87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har man endelig fått litt olje på den stakkars diffen og begynt å skru litt igjen!

så nå føler jeg at ting nærmer seg veldig..

Gikk mye lettere å få opp alt enn jeg trodde, så for meg at det skulle litt mer krangling for å få alt ordentlig på plass med ett ruglete garasjegulv og en stusselig biltema jekk...

dtr9psjt2wks4glortms.jpg

m9pdtz2z6oi48wktg02x.jpg

85r36zqyh83i433yfq59.jpg

da er det vel bare å vente på braketter til håndbrekkwiren da (er bestilt, skulle få i løpet av uka), så man får dyttet igjennom den og startet på bremsene!

har også fått bestilt meg ny eksos bakdel nå, endte opp med å bestille Eisenmann! så håper jeg blir fornøyd med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jadaa! skrudd litt igjen nå.. fant jo plutselig ut at man måtte ha bremseskjoldet allikevel... siden bremsebåndet til håndbrekket er "forankret" i det.. såå da måtte man jo prøve å være liitt kreativ da.. siden de gamle bremseskjoldene er for små, og var klippet i 2 og neeeesten kastet! (hadde flaks med at jeg fremdeles hadde de)

awice8r1t6un6t2w82k5.jpg

men, fikk det jo til å funke! så det var digg :) gikk og trippet frem og tilbake en stund når jeg la merke til at jeg måtte ha bremseskjoldene ja... :P

prøvde også å sette på skivene, bare for å teste håndbrekket etter det var justert inn.. funket feeett! digg å kjenne at ting virkelig nærmer seg nå :)

zj593aeirskwh5q5qxqo.jpg

6n7u90ps4xt0gpwotebt.jpg

så har jeg jo såklart planer hele helgen, så jeg mest sannsynelig ikke får skrudd noe før til mandagen igjen... så jeg får vel bare smøre meg med litt mer tålmodighet her nå!

venter jo på å få bremsevæska i posten og, så håper på å få i morgen så jeg kan bli ferdig på mandag!

hadde vært gøy! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de berømte skivene er på ja :) deilig det vel du får vel på 16" rundt der gjør du ikke??

det er bra siden du nå får så gromm bil er det greit å kunne få billige dekk hvis du skal slure litt i svingene :P

haha, overraskende at du plutselig skulle nevne det der ja ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har man visst plutselig fått gjort litt idag.. føler jeg har fått gjort ganske så mye faktisk!

hs2ja73zm63va3rifxle.jpg

fått sammen bremsene bak da!

sxthala6ecj02nuqmirj.jpg

og nytt varmeskjold over eksos.. andre var jo alle festene ødelagt på.

0uplup5sn1kuqyvquk7y.jpg

gtl1faip5bqph358sg7m.jpg

6vm5l0d2m46f3pgim2td.jpg

og bilen endelig på hjula igjen.. etter så lang tid!

4zo0hqjozmexzszqjqzc.jpg

fikk også på sorte nyrer idag! føler det funket fjell..mangler bare å få byttet ut den gule grillen under der nuh!

har også ett problem jeg skulle hatt noen tips på..

har vel kjørt bilen til sammen sånn... 500m idag..

er en lettere skrapelyd fra bremsene forann.. og det er ingenting som subber borti eller noe...

hadde litt problem med bremseskjoldet i starten, men da ble det kappe skive og modifisere.. så det er lengere ikke ett problem.. men jeg har fremdeles en liten skrape/subbe lyd som er ganske så konstant.. kjente også at bremsene hadde blitt veldig varme etter den lille turen.. var sånn at man ikke hadde lyst til å ta på de no spess lengere enn 2 sekund..

noen som vet hva som kan forårsake dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...