hypah Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Kan jo høres ut som de henger på? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 hm! mulig.. lyden forsvinner litt om jeg bremser litt da, men kommer tilbake når jeg slipper bremsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Bremseskjolda som skraper i skiva? Sjekk at skiva ikke skraper i annet enn klossene isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 det er sjekket, har jo kappet nederste delen av bremseskjoldet siden det var ett problem der og, men nå skraper det ikke i noe annet lengere.. så jeg vet ikke hva det er =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterl Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Fin bil du har Følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Hørte faren din sa dere hadde kappa i skjoldet, men det var ikke det? Skraper ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasstut Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Jekket opp bilen å prøvd å dra hjulet rundt bare for å forsikre deg om at ingen ting henger på ? ellers hender det at splintene til brekkbande spretter ut igjen om du ikke har fått de ordentlig på plass, det lager en JÆVLIG skrapelyd . men høres jo ut som det er ett eller annet som henger på siden skivene blir varme . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasstut Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Jekket opp bilen å prøvd å dra hjulet rundt bare for å forsikre deg om at ingen ting henger på ? ellers hender det at splintene til brekkbande spretter ut igjen om du ikke har fått de ordentlig på plass, det lager en JÆVLIG skrapelyd . men høres jo ut som det er ett eller annet som henger på siden skivene blir varme . Gratulerer med nye bremser, så RÅTØFT ut ! Mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 tror detta skal være i orden nå han bare er ræva på å oppdatere han skal vel få skilt denna uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Ræva på å oppdatere er en ting, men har i allefall noe å oppdatere om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Ja, Christer...? Er det mye M3 kjøring om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortodden Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Skjer det noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 har skikkelig glemt den tråden her da... men bremsene er fikset nå, men fått nytt problem med eksosen jeg har kjøpt nå.. Eisenmann sendte med for lange rør fra bakdel til midtdel, så må få ordnet dette.. sendte jo såklart en mail og sa jeg hadde fått feil rør... neida.. alt de sendte ut er perfect fit sa de.. ser dette ut som "perfect fit" for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerR87 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 og ja, skilter er på nå men blitt litt lite kjøring da, har vel sånn ca akkuratt fått kjørt inn bremsene tenker jeg.. men har en liten olje lekkasje jeg er usikker på hvor kommer ifra.. lekker bare når den er kald og går på tomgang, etter litt kjøring gir det seg. lukter girolje av det, så regner vel med at det er noe i kassa, men er ikke noen drømme jobb å begynne med i garasjen føler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zun Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Detta så ikke ut som no M3 eksos? : o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå