Joachim S Hamar Skrevet Mars 11, 2012 Skrevet Mars 11, 2012 Jeg har selv en audiobahn kasse 2x12 lukka og syntes det er mye finere lyd i lukka en åpen
piter Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Skrevet Mars 11, 2012 får se, er jo en stund til annlegg skal inn
piter Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Har div jeg skal selge: Skal selge karroseriet (bud) E30 m3 front fanger ( bud) Har ogaå den øverste delen av m3 bakfanger (bud) Bakerste del av de høye mtech2 side skjørt (bud) Svart skinn e30 baksete, tror det er m3 (bud) Har også overste del av alpina bak og front ikke sikker på om det er alpina. Har også det meste av ledninger til airkondition. Skl sjekke alt nærmere, og bilder kommer;) Skal sjekke alt nærmere
piter Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 her er salgstraden av de delene med bilder : viewtopic.php?f=14&t=221359
piter Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 da var jeg å skulle hente en bakdel av en e30 og en 318 delebil i helga. når jeg var å hentet den bakdelen, så hadde han en 325 bakstilling liggenes uten diff og stabstag, som jeg kjøpte billigt. jeg spurte han om han hadde en m20b25 motor, så sa han at bror hass hadde en 323 med 325 understell og motor, så vi dro å så på den siden vi nesten kjørte forbi den. da vi kom dit så var det en m20b25 med kvassere kam og chip i den, det viste seg også å være en 1983 moddel. så jeg skal se igjenom den for rust osv, om den ikke er så værst så bruker jeg det karroseriet, derfor jeg selger 320 karroseriet. men vi hadde ikke plass på hengeren så vi hentet den dagen etter, fikk den gaske så billigt. bilen har stått ute i 2 år, når vi kom hjem så ville jeg se om den gikk rundt noe jeg ikke trodde den skulle gjøre, men den gikk fint rundt. så prøvde vi å sprute litt startgass i i luftfiltre, gikk rundt i 2 sekkunder, så tente den så vitt det var, spraia i litt til og da starta den og gikk veldigt bra. men var ikke lenge den fikk gå, siden det sprutet bensin av et bremserør under. var også senkesett og effekteksos på den. kjørte 85 mil ca i helga, men turen var vert det. her er bilder av bakdel og bakstillig: bilder av 323n: nye kanaler og hjulbuer men dårligt sparkla men de er fine under: motor: noen som vet hva denne bf hører til? fikk også med et halvferdigt turbo innsug til m20 av han jeg kjøpte 318 av:
piter Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 åja, blir det bedre bremserkraft om jeg bruker den?
piter Skrevet Mars 19, 2012 Forfatter Skrevet Mars 19, 2012 hva tror dere om å bruke den m3 fronten å mtech 1 side og bak? og kanskje den spoileren, vet ikke helt hva jeg sytes om den enda
piter Skrevet Mars 22, 2012 Forfatter Skrevet Mars 22, 2012 lager ny prosjekt tråd siden jeg har kjøpt ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå