Gå til innhold

karroseri solgt, laget ny tråd om ny bil :)

Anbefalte innlegg

• Svar 252
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

blir ikke alpina, liker ikke alpina frontfangeren. men mye mulig det blir mtech 1, siden jeg har et komplett mtech1 sett ligganes til den andre e30en men vil helst ikke bruke det siden det er orginalt til den bilen så leit om det blir ødelagt.

Skrevet

jeg er sikkert mest morro med en m20b25:) men tror en 4syl også kan være morro.

noen som vet ca hvor mye hk disse motorene tåler med original innmat:)

Skrevet

det hadde vært gromt det, men da må jeg sikkert bytte alt av innmat. har du bygd m10?

Skrevet

Skal selv gyve løs på værsting m10 turbo prosjekt I vinter :) originalt så tåler den vel bortimot 200hk før toppakninga ryker.

Sent from my GT-I5700 using Tapatalk

Skrevet

tøft, har du prosjekt tråd? men jeg tenkte på innmaten jeg hvor mye den tåler, topppakning bytter jeg nok uansett:)

Skrevet
det hadde vært gromt det, men da må jeg sikkert bytte alt av innmat. har du bygd m10?

har ikke bygd m10 før nei :) men har hørt det er VELDIG skuddsikre motorer :) men hvis du tenker økonomi så må man nokk kjøre full pupp om m10 skal bli _RÅTT_ :mrgreen:

Skrevet

jeg vet ikke hvem jeg skal velge jeg, men har litt tid å tenke på det på da, trenger ikke motor med det første.

men noen som vet hvor mye de 3 motorene tåler med original innmat om man bytter topppakning osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...