Stokke93 Skrevet November 12, 2011 Share Skrevet November 12, 2011 THE PLAN! [ ] Senk og oppstiving(Bilen trenger SENK! E39 berører skyene orginalt) [*] FramLykter med sort bakgrunn [*] Sorte Baklykter [*] Sorte Sideblink [ ] M-styling [*] Subwoofer oppgradering [ ] MK4 Navigasjon [ ] Anleggs's oppgradering [*] Svarte Carbon Emblem [ ] S62M50 (usansynlig men må jo ha det med) [ ] M-Understell For å si det slik så var ikke akk bilen så spessiel når jeg overtok den ifra min far. Det er en stund siden jeg overtok den og siden det så har jeg gjort noen små og noen litt større ting med bilen har ikke vert noe serlig flink til å dokumentere og vise frem dette før nå Mitt nyeste prosjekt subkasse som gikk ifra å være stroppet fast i bøylene baki bilen til å bli integrert i bilen. Før så det nemmelig slikt ut noe jeg syntes tok for mye plass i forhold til hva jeg har Kassen som dere ser på bildet er til salgs kom med bud 12" bassworks åpen kasse Første jeg gjorde med bilen var vell egentlig å lakkere grillen å slik ble det Byttet Baklyktene ifra Orginale Orange blink til Orginale Orange blink med Sot Deretter ble det bytte av lykter til Depo sine angle eyes "diode angle eyes"faktisk som er passer meget godt og er meget frekke til Bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Gratulerer med første bil få på facelift lykter foran, bak og grill. M-front da blir den perfekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 nei til sota baklykter, blir sikkert kjempebra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå