Gå til innhold

03mod Bmw 525dat M-Sport Webasto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg jeg går inn på aux-ventilation på monitoren og slår inn en tid eller direktestarter den kommer det bare kald luft. Tror ikke webastoen starteri det hele... Ser verken røyk under bilen eller noen høy lyd. Har full tank med diesel og bra batteri..

Noen som har noe tips Har

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kan først prøve og starte bilen, ta ut sikringen (Bak over batteriet på touring) til webastoen, vente litt og sette den inn igjen. Prøv og starte igjen. Vist den har vært slått på med lite diesel på tanken låser den seg og vil ikke starte. Den må da resettes igjen. Samme om den har fått feil mer en 3 ganger under oppstart, da vil den også gå i "lås" og må resettes igjen. :) Jeg prøvde og ta ut sikringa med tenninga av, funka ikke, tenninga på, funka ikke, men funka når bilen gikk på tomgang. :)

Ville vertfall prøvd det, har funka for meg mange ganger :) Mener sikringa var nummer 2 fra fremste delen på sikringsdåsen og bakover.

:)

Skrevet

prøvde å ta ut sikring nr2...står bordmonitor..står på tysk siden denne er importert.. Men det er kun vifta som starter...Er det flere triks..Ellers er det mye i å sjekke denne glødepluggen? ..

Skrevet

litt usikker på kafor ein sikring som skal tas ut...men er noe som heter zuheizer som betyr vel ekstra varmeapp......? er det denne? der er i allefall ingensikring men skal være en 40amp ?-...

Skrevet

Jeg vet ikke hvordan det er på sedan, men på min touring var det den andre fra fremste delen på sirkingen bak, over batteriet..

Husker ikke hva den er merket med i farta :?

Skrevet
Ok.har touring jeg med....har prøvd sikringen.ingen forsjel...kan det være tenderen..

Om alt er ok elektrisk, så burde du jo høre at blant annet vifta inni webastoen starter, burde vise litt tegn til liv, helt til den gjør seg klar til og tenne, da vil den stoppe siden den ikke får tegn til flamme.. :?

Kan også være ECU'en som er gåen, har lest om noen som har vært gåen/kortslutta av vann/fukt. :?

Skrevet

har opnet innersjermen og sjekket elpluggene...og at ikke eksosrøret var tett...men det er vel bare å sette på verksted.... veldig kjekt å få istand webastoen nå til vinteren..

Skrevet

Er di sikker på at du har dette i bilen din? Jeg hadde samme problemet og trodde at jeg hadde Webasto, men det viste seg at jeg kun hadde sikrulasjonsvifte med timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...