Hankook Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Skrevet Desember 2, 2011 Fikk montert på en orginal alpina front spoiler på bilen. Er overasket over hvor vannvittig god passform det er på orginale deler. Bilde kommer.
Hankook Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Oi, ikke oppdatert noe særligt her ser jeg, skal ta meg i nakken og få orden på det i morgen jeg. Har motert på nye side blinkere. Vasket og polert bilen, ( tester ut dodo juice blue velvet pro på den og mg #16 på min egen ) Fikk også satt inn 1 din spiller, dette var en gammel garasje støver, så den skal byttes ut. Panser er handlet inn, trenger bakluke nå, eneste som mangler før den går i lakkboksen. Leker litt med tanken rundt fargebytte.
Hankook Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 Lite update: Panser, Alpina lippe og lykteglass med AE. Skal bytte motor i denne etterhvert da 150bhp er litt i underkant. Vurderer M54B30, er det noen som har evt. bedre tips?
vktdaniel Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 bir bra dette men når de gjelder lyktene bak så mener eg at orginale facelift er finere men det er no meg
Tzunami Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 å bytte motor fra m52 til m54 er mye jobb, bare å spørre sweetbmw
Hankook Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 å bytte motor fra m52 til m54 er mye jobb, bare å spørre sweetbmw Tja, muligens. Vi får se, tror ikke det skulle by på for mange store problemer. Har ikke gjort noe særlig research rundt dette enda. Den som lever for se. Kjøpte meg en ny clutch idag, da den som står på synger på siste værset. Blir byttet på Fredag mest sannsynlig.
Chris_325iM Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Ser ut som denne blir knall fin! Hva kostet alpina delen? Synes dette er eneste riktige mod Vedsidenav m-tech eller facelift fanger! Ved bytte fra m52 til m54 så må du jo også bytte ews, tenningslås og bruke org nøkkel til motor pga startsperre... Så er en del mer jobb enn feks m52b28 motor....
Hankook Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Ser ut som denne blir knall fin! Hva kostet alpina delen? Synes dette er eneste riktige mod Vedsidenav m-tech eller facelift fanger!Ved bytte fra m52 til m54 så må du jo også bytte ews, tenningslås og bruke org nøkkel til motor pga startsperre... Så er en del mer jobb enn feks m52b28 motor.... Kjøpte alpina lippa fra en her på forumet, ga 1200 for den. Ved og fjerne ews fra hjernen eliminerer jeg vel dette problemet? I og for seg får jeg jo det samme problemet ved bytte til M52-B28 så sant jeg ikke bruker orginal hjernen da.
Mikael-B Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Husk at M54 har dobbel vanos og litt annen styring..
Chris_325iM Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Ser ut som denne blir knall fin! Hva kostet alpina delen? Synes dette er eneste riktige mod Vedsidenav m-tech eller facelift fanger!Ved bytte fra m52 til m54 så må du jo også bytte ews, tenningslås og bruke org nøkkel til motor pga startsperre... Så er en del mer jobb enn feks m52b28 motor.... Kjøpte alpina lippa fra en her på forumet, ga 1200 for den. Ved og fjerne ews fra hjernen eliminerer jeg vel dette problemet? I og for seg får jeg jo det samme problemet ved bytte til M52-B28 så sant jeg ikke bruker orginal hjernen da. Hyggelig pris på leppa det da! Vet ikke helt hvordan dette gjøre i praksis, men ja, stemmer det. Er ikke sånn at det ikke lar seg gjøre, poenget er at det er en del mer jobb fordi ledningsnettene er ikke like, og da er det plutselig mye småbiter og koblinger som ikke stemmer lengre... Men en kompis av meg satte m54b30 i sin 520 med m52... Han er jo inne på forumet her. Han syntes forsovidt at dette var enkelt men.
Hankook Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Som nevnt er det bare til vurdering. flere ting som skal på plass før ett evt. motorbytte. Alipna leppa ble solgt igjen. Ser ikke noe poeng i og ha den, da Rieger sin M5 look front skal på bilen.
Random Hero Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Solgt leppa allerede? Skal du lakkere Rieger fronten nå?
Hankook Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Fronten blir ikke lakket før jeg har ny bakluke i hus, men den kommer nok om ikke så lenge, skal ha lakk på bilen innen Mai er planen. Siden det ikke skal legges for mye penger i bilen blir det nok til Lakkering av det nødvendige + klarlakk med blå og sorte flakes over hele bilen. Justerbart senkesett framme skal også på, da jeg får dette gratis.
Random Hero Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Det ble glitter lakk på kone bilen ja. Gleder meg til å se det resultatet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå