Thomas Lode Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Har noen ett godt tips? Jeg har en Bwm 525 ia m-sport 2003 mod. Min kone brukte bilen i går kveld,men i dag fikk jeg ikke låst den opp,hverken ved hjelp av den fjærnstyrte sentral låsen eller dørlåsen. Jeg har 2 andre nøkler,men det hjalp lite. Det virket helt dødt! Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere spørsmål og biltype.
S.Hafsmo Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 Kan virke som den bare er tom for strøm. Du kan prøve med en "Emergency unlock"
Thomas Lode Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Emergency unlock..er det nøkkelen du da mener? skjønte ikke helt hva jeg skulle gjøre. Mulig å forklare det?
Robin L Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 bare å sett nøkkelen i døra og vri det ekstra hakket til venstre som vist på bildet over ; ) (må ta i litt regner jeg med. skjedde det samme på min e39. men da var det kun førerdøren som nektet. fungerte igjen etter at jeg hadde låst opp mekanisk)
Thomas Lode Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Det funket Tusen takk for tipset. Thomas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå