Tuborgs Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Sitter og vurderer denne bilen : Autodb : 1356282 den har ny motor som har kjørt 180k ca, kan få kjøpe denne for 70.000 noe som er bra med utgangspunkt i motor. Hvordan er 3 literen på en så tung bil? vil jeg merke mer eller mindre drag en i min 325ix? Hva er typiske feil med bilen som jeg burde se etter? noen andre tips blir verdsatt Mvh kyrre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Din vil vere cirka 0,5 sekund raskare frå 0-100. Dersom du er ute etter noko som går betre, så ville eg heller sett etter E39 523i eller 528i. Då med manuell. Eksemplaret du har tenkt å kjøpe ser noko uryddig ut. Ettermontert eksosanlegg, 750-emblem, o.s.b... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 har snakka med eigar og han virkar relativt ærlig, men har mine skepsisar. har ei veninde som sa til meg at bilen ikkje var fin, og det var eigentlig berre og styre unna. Rust har begynt og forme seg i hjulbuar, bagasjeluke og noen bobler her og der fikk jeg vite. Din vil vere cirka 0,5 sekund raskare frå 0-100. Dersom du er ute etter noko som går betre, så ville eg heller sett etter E39 523i eller 528i. Då med manuell.Eksemplaret du har tenkt å kjøpe ser noko uryddig ut. Ettermontert eksosanlegg, 750-emblem, o.s.b... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ess Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Elles kan det vere verdt å nevne at bilen er bruktimportert, så kilometerstanden skal du ta med ein klype salt. Vidare kan ein spørje seg om kor godt kilometerstanden til den nye motoren er dokumentert. 175 000 kilometer, seier eigaren. Har han noko slags dokumentasjon på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 motoren var kjøpt via eit selskap i samme bygda mi, eller nabo bygda på bilverkstad så det reknar eg med Elles kan det vere verdt å nevne at bilen er bruktimportert, så kilometerstanden skal du ta med ein klype salt. Vidare kan ein spørje seg om kor godt kilometerstanden til den nye motoren er dokumentert. 175 000 kilometer, seier eigaren. Har han noko slags dokumentasjon på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Bjørn Tore er grei kar han, men har aldri sett bilen i live selv så kan ikke si noe om den Tror grunnen til motorbytte var at det kom vann i motoren etter kjøring gjennom en diger dam som det ikke sto skilt om eller advarsel om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Din vil vere cirka 0,5 sekund raskare frå 0-100. Dersom du er ute etter noko som går betre, så ville eg heller sett etter E39 523i eller 528i. Då med manuell.Eksemplaret du har tenkt å kjøpe ser noko uryddig ut. Ettermontert eksosanlegg, 750-emblem, o.s.b... Mener du at en 523 går bedre enn enn 325 ix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 rust i bunn av dører, bagasjeluken på kanten over skiltet. hjulbrønn. på sidene bak i bagasjerom og hjulbuer er vanlige rust punkter på E38. skruene på oljepumpa i V8 motorene har vel også en tendens til og løsne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 og den mangler naviskjerm og soltak... ganske viktige ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 glad jeg ikke hadde skjerm i min E38. men takluke var fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Synes interiøret ser så... uferdig ut, uten skjerm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 den gammle skjermen ser uansett helt ræva ut. den nye var ok. men jeg syns det var 100 ganger enklere og fikse egen stereo og oppgradere litt når det ikke var et sært system i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 har slått fra meg bilen, men takk for alle som svarte blir heller og satse på god 5 eller 3 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 finn en annen E38 istede. E38 er flotte biler jeg skal ha en igjen etterhvert hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 har 2 biler jeg sikler litt på, spessielt en 328 som jeg synes er utrolig pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå