Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hum ser lykter kan bli dyrt her,

noen som har tips til flere alternativer så man vet hva som er og få ?

små haster da jeg skal bestille straks.

og er det noe ekstra jeg trenger for og konvertere fra original til m-look ?

takker for all hjelp :D

Skrevet

Fangeren fra GS er den fangeren som likner mest OEM. Dersom du skal ha det riktig trenger du M lokariskjermer og nytt deksel under motor.. :)

Skrevet

Kan vel kanskje spørre her med en gang: (hvis det er greit for trådstarter, heh?)

Hvordan er passformen på den fra GS som ble linket over her? Mye tilpassning som må til for at den skal passe helt hundre?

takk for svar, og sorry for å kapre tråden din, kossmaster :D

Skrevet

gjør overhode ingen ting, da jeg vil ha så mye info som overhode mulig i tråden :wink:

deksel under motor kan vell byttes i ettertid eller må dette gjøres under bytting av fanger ?

ser de skriver at "51118174185 Klips støtfanger (Schwarz" selges ofte ilag med varen.

trenger jeg slike ?

Skrevet

Jeg skal snart montere original M fanger på min e39, og planlegger å lage noen deksel istedet for tåkelysene, ville uansett aldri hatt dem på om jeg hadde montert lykter.

Du trenger vel egentlig nye innerskjermer også. Nye bremseluftingskanaler og diverse.

Her er en fin diy

http://www.540isport.com/DIY/M5frontbum ... rparts.htm

Skrevet

Jeg skal snart montere original M fanger på min e39, og planlegger å lage noen deksel istedet for tåkelysene, ville uansett aldri hatt dem på om jeg hadde montert lykter.

Du trenger vel egentlig nye innerskjermer også. Nye bremseluftingskanaler og diverse.

Her er en fin diy

http://www.540isport.com/DIY/M5frontbum ... rparts.htm

hvor får jeg da tak i bremseluftingskanale og innerskjermer og ikke minst nedre motordeksel ?

og trenger jeg bytte innerskjermer og luftekanaler eller kan disse lett modifiseres

Skrevet

Det eneste du egentilig trenger er fremre del av venstre innerskjerm for å få det til å passe 100%,og adapterkabler til tåkelys hvis du har slike lys orginalt.Deksel under motor er det samme på m-modellen og standard.

Skrevet

Plastikkdekselet under motoren er ikke likt på std. biler.

Delenummer std. plate: 51718240512

Delenummer M-tech plate: 51712695680

Det går naturligvis (stort sett alt går) å bruke std. lokariskjermer, men det blir ikke riktig. M-tech lokariskjermer har en helt annen utforming. Man ser forøvrig ganske stor forskjell på de biler hvor man har det originalt og de som har tatt snareveien med standardfangeren's lokari.

Delenummer M-tech lokari v/side: 51712694899

Delenummer M-tech lokari h/side: 51712694832 og/eller 51712498990 (hhv. med og uten lufting)

Du trenger også ny luftstyring som nevnt:

Luftstyring std: 51718159959

Luftstyring M-tech: 51712498939

I tillegg til ovennevnte trenger du nye kontakter til tåkelys og div. klips. Dette ordner evt. GS til deg dersom du bestiller fra dem.. :wink:

NB! Du får kontrollere delenummere selv ved evt. bestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...