Eska Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Har kjøpt en e34 518i som trenger litt pleie, det er en 1994- modell, så den har m43b18 motoren. Litt om bilen, Har gått ca 230 000 km, byttet vindusviskermekanisme i 2009, ble satt på m5 bremser og sports skiver i 2010, nye Supersport støtdempere og Apex fjører 2009, nye foringer i for og bakstiling i 2010. Ble også byttet frontrute og clutchsylinder. Orginale m5 speil, ny dynamo, viftereim, batteri og ny komplett eksos 2011 ellers er det bredfront og avtagbart hengerfeste på bilen Planene for bilen; -Temperaturmåler virker ikke. -Må pusse vekk rust og rustsveise. -Lakken må oppfriskes, -Rette ut bulker og lakke opp -Kosmetisk løft og tilleggsutstyr Legger ut et par bilder som lå i salgsannonsen, kommer nyere bilder til helgen. Slik ca. er planen og få den.
BmOle Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Jaggu meg en Pen farge til e34 ! er vel ikke orginallakk dette? har e34 518 jeg og, motoren var gåen så holder på og sette inn samme motor som du har. Bra utgangspungt:)
Eska Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Jaggu meg en Pen farge til e34 !er vel ikke orginallakk dette? har e34 518 jeg og, motoren var gåen så holder på og sette inn samme motor som du har. Bra utgangspungt:) Er ikke helt sikker, lurer på om det er en "individuell" farge. Blir hvertfall spennende og få tak i mer av den lakken! Ja skal være greit utgangspunkt for en "bruksbil"
lbarstad Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 MALEDIVENBLAU METALLIC (290) Fargen Over og ut Lars
Marius2002 Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Faggy Blue (069) Neida, blir bra dette Eskild Gleder meg til å se den i jula. Har Haynes-boka for den motoren der om det skulle være interessant.
Eska Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Skrevet Februar 17, 2012 Da trenger jeg tips, og evnt. deler så skrik ut hvis du har noen av delene! -Blinklyssett hvit blink hele veien rundt! -grå stoff fremstol, trekk eller stol med varme.. (ikke sport) -m5 sideskjørt! -en subkasse m/forsterker! Ellers er jeg på utkikk etter billigst mulig lakk som er mest mulig lik selfølgelig! noen tips?`bilxtra? Tenkte og å sette på en fet eksoshale! noen tips? Eventuellt om noen ser at jeg har glemt noe jeg bør fikse! Skrik ut!
Eska Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Det våtslipes og lakkes... bynne å bli lei! men snart ferdig! Kommer masse bilder fra juni og juli når i finn overføringskabel!
Eska Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Da er alt av grunnfarge lagt og klarlakk skal legges! blir arti å se før og etter resultatet! Kommer bilder etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå