ZhilleN Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Som sagt, ingenting slår m tech, grunnen er at det er pent og bilen ser forferdelig mye bedre ut! Har lyst på nytt interiør også til nesteår, muttern kan sy i M logoer i setet, så kjøper meg nok sportsinteriør etterhvert
ZhilleN Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Ja fargen blir den samme, skal lakkere litt div på bilen selv, da det er litt appelsinhud og div på bilen, men dette tar jeg selv Her er litt inspirationbilder av åssen den blir ca, skal ikke ha den vingen, blir en liten flip
ZhilleN Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Ja fargen er fin, mer komfortabel farge enn brilliantrot, den skjærer veldig fra rosa til orange, hellrot er en farge som holder seg rød hele tiden, meget fornøyd med fargen!
ZhilleN Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Fikk tatt noen bilder i dag, satt på girmansjett, skal sette på håndbrekk også, har bestilt M girkule..vaska bilen i dag også Foama : Spylt : DTM eksos fra kat
ZhilleN Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Skal bestille angeleyes i dag, blir en liten vri på det
kest Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Det siste inspirasjons bilde likte jeg veldig godt det med vinduer og takluke åpen. Dette er vel og den orginale rødfargen som passer best på e36n syns jeg da har selv hatt calypsorød met trur jeg den het og den er jeg bare dritlei. flott bil stå på
ZhilleN Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Ja gjør det selv også Da har je bestilt pærer til nær og fjernlys, isblått 55w h7 (xenon) Hvis noen har et pent brukt sort sportsinteriør til sedan, er det bare og si ifra, har prata med muttern, hu skal sy M sømmer i midten av setene foran og bak, 2.0 sømmer som ligner veldig på mtech sømmen på rattet Skrik ut hvis noen har! Gleder meg til våren!!
ZhilleN Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Fikk stickers i posten i dag Skal bytte olje i dag også med oljefilter Søknad til BT blir sendt i løpet av uka
hermanoo90 Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Fikk stickers i posten i dag Skal bytte olje i dag også med oljefilter Søknad til BT blir sendt i løpet av uka Nice!
ZhilleN Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Beklager for at det er lite aktivitet her nå, driver med søknad til BT, kommer update til helga
ZhilleN Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Da har det skjedd litt her igjen, har montert angeleyes på ytre i luktene, og sånn skal det være Bytter til samme lys som i angeleyesa i spredere og park.. Bilder :
ZhilleN Skrevet November 27, 2011 Forfatter Skrevet November 27, 2011 Ingen som synes det ble bra? :/
Joher Skrevet November 27, 2011 Skrevet November 27, 2011 Ingen som synes det ble bra? :/ Faktisk ikke. Ser utrolig harry ut Kjør orginal stil, dropp harrylys
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå