Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, ingenting slår m tech, grunnen er at det er pent og bilen ser forferdelig mye bedre ut!

Har lyst på nytt interiør også til nesteår, muttern kan sy i M logoer i setet, så kjøper meg nok sportsinteriør etterhvert :)

• Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja fargen blir den samme, skal lakkere litt div på bilen selv, da det er litt appelsinhud og div på bilen, men dette tar jeg selv :)

Her er litt inspirationbilder av åssen den blir ca, skal ikke ha den vingen, blir en liten flip :)

b9afdt.jpg

68sr4h.jpg

imp5kx.jpg

Skrevet

Ja fargen er fin, mer komfortabel farge enn brilliantrot, den skjærer veldig fra rosa til orange, hellrot er en farge som holder seg rød hele tiden, meget fornøyd med fargen! :)

Skrevet

Fikk tatt noen bilder i dag, satt på girmansjett, skal sette på håndbrekk også, har bestilt M girkule..vaska bilen i dag også :)

be9477.jpg

Foama :

eu4zef.jpg

Spylt :

huobhy.jpg

1zznnl0.jpg

53nymw.jpg

DTM eksos fra kat :D

2yuzq52.jpg

Skrevet

Det siste inspirasjons bilde likte jeg veldig godt :) det med vinduer og takluke åpen. Dette er vel og den orginale rødfargen som passer best på e36n syns jeg da :) har selv hatt calypsorød met trur jeg den het og den er jeg bare dritlei. flott bil stå på :)

Skrevet

Ja gjør det selv også :)

Da har je bestilt pærer til nær og fjernlys, isblått 55w h7 (xenon)

Hvis noen har et pent brukt sort sportsinteriør til sedan, er det bare og si ifra, har prata med muttern, hu skal sy M sømmer i midten av setene foran og bak, 2.0 sømmer som ligner veldig på mtech sømmen på rattet :)

Skrik ut hvis noen har! :)

Gleder meg til våren!! :D

Skrevet

Fikk stickers i posten i dag :)

Skal bytte olje i dag også med oljefilter

Søknad til BT blir sendt i løpet av uka :roll:

Skrevet

Da har det skjedd litt her igjen, har montert angeleyes på ytre i luktene, og sånn skal det være :)

Bytter til samme lys som i angeleyesa i spredere og park..

Bilder :

8yur0m.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...