ZhilleN Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Da er Rieger frontfangeren herved til salgs med tåkelys, 1000,- eller så går den på bålet..
ZhilleN Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Da brenner jeg den heller selv Digg med mtech Prøvemontert felg i dag, men må justere bilen ned, men det sitter dønn og er full av dritt det justerbare senkesettet! Noen som har noen tips??
M3 Atle Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Varm opp just. mutterene med blåselampe. Få løsnet de og rengjør med stålbørste. Så fette de opp..
happY Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 trykkluft og rustremover etterfulgt av noe glidemiddel pleier som regel å funke.. gjerne gjenta prosedyren til det blir så rent som mulig må muligens slå løs ringen med hammer og et stort skrujern (ringen tar litt skade av dette, men som regel eneste som funker)
ZhilleN Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Ja da har jeg klint inn senkesettet med wd 40, har vaska det med zalo først, så nå må det funke!! Jeg bruker en mektig hammer og et skrujern, ser at det har skada ringa en god del, men er eneste utvei..
ZhilleN Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Faen i helvette jeg klikker!!! For jo faen ikke rørt på den øverste justeringsringen!!! Irriterer meg syykt at jeg ikke for den rundt, helvette heller, da for jeg bare drite i og kjøre lavt da, jææævla fint...!!!!
handsome Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Masse varme og WD40? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
ZhilleN Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Har ikke noe varme her jeg er nå, for bare gi faen i hele opplegget...!!
ZhilleN Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Neia, fikk ordna det nå, nå er den låg foran, men jeg må ha den lågere bak, noen som vet om jeg må justere likt som foran for og få den lågere, eller må jeg justere låsemutteren opp? Har ikke justert sånn som er bak før, trenger svar litt fort
Håvard P Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Neia, fikk ordna det nå, nå er den låg foran, men jeg må ha den lågere bak, noen som vet om jeg må justere likt som foran for og få den lågere, eller må jeg justere låsemutteren opp? Har ikke justert sånn som er bak før, trenger svar litt fort Tror du har samme senkesett som eg. Juster den heilt ned Da får du samme senk som på min.
ZhilleN Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Ja, har den hely nede bak, og 3 cm og gå på foran på gjengene, men den subber noe sinnsykt på dumper, redd den er for lav bak, tror desverre jeg må ha den opp litt bak, orker ikke den subbinga, nesten så den henger igjen på dumpa Får ikke lastet opp bilder da nettet her er kranglete, skal legge ut bilder så fort jeg har nett igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå