Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er Rieger frontfangeren herved til salgs med tåkelys, 1000,- eller så går den på bålet..

• Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da brenner jeg den heller selv :D

Digg med mtech :)

Prøvemontert felg i dag, men må justere bilen ned, men det sitter dønn og er full av dritt det justerbare senkesettet! Noen som har noen tips??

Skrevet

trykkluft og rustremover etterfulgt av noe glidemiddel pleier som regel å funke.. gjerne gjenta prosedyren til det blir så rent som mulig

må muligens slå løs ringen med hammer og et stort skrujern (ringen tar litt skade av dette, men som regel eneste som funker)

Skrevet

Ja da har jeg klint inn senkesettet med wd 40, har vaska det med zalo først, så nå må det funke!!

Jeg bruker en mektig hammer og et skrujern, ser at det har skada ringa en god del, men er eneste utvei..

Skrevet

Faen i helvette jeg klikker!!! For jo faen ikke rørt på den øverste justeringsringen!!! Irriterer meg syykt at jeg ikke for den rundt, helvette heller, da for jeg bare drite i og kjøre lavt da, jææævla fint...!!!!

Skrevet

Neia, fikk ordna det nå, nå er den låg foran, men jeg må ha den lågere bak, noen som vet om jeg må justere likt som foran for og få den lågere, eller må jeg justere låsemutteren opp? Har ikke justert sånn som er bak før, trenger svar litt fort :D

Skrevet
Neia, fikk ordna det nå, nå er den låg foran, men jeg må ha den lågere bak, noen som vet om jeg må justere likt som foran for og få den lågere, eller må jeg justere låsemutteren opp? Har ikke justert sånn som er bak før, trenger svar litt fort :D

Tror du har samme senkesett som eg. Juster den heilt ned :) Da får du samme senk som på min.

Skrevet

Ja, har den hely nede bak, og 3 cm og gå på foran på gjengene, men den subber noe sinnsykt på dumper, redd den er for lav bak, tror desverre jeg må ha den opp litt bak, orker ikke den subbinga, nesten så den henger igjen på dumpa :lol:

Får ikke lastet opp bilder da nettet her er kranglete, skal legge ut bilder så fort jeg har nett igjen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...