Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, og litt til da :P Ventoen jeg hadde skrapa i asfalten når jeg kjørte, bilen var altfor lav :shock:

Hjula var for breie mente de, men var innafor da, og Usa park i blinkersa :)

Ja tenkte på og høytrykkspyle den skikkelig, og stålbørste, våtslipe med 3000 ( altså endestussa ), og polere opp med autosol chromeshine og swissvax autobahn :)

• Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Også til en annen ting, jeg har vaska felga mine ofte osv, men irrer på skruer osv, har bestilt Swissvax autobahn felgpolish, påføringspad og børste, noen som har erfaring med SV autobahn? funker det mot chrome og irrete skruer? :P

Skrevet
At bilen ble finere uten bakfanger er faktisk ikke tull, engang. Potensialet begynner virkelig å komme fram nå! :wink:

Hehe, du ser det du også ja, bra jeg ikke er aleine om den saken :)

Lakkerer bakfangeren til uka, tenkte jeg skulle prøvemontere bakfangeren etterpå, må nok kutte litt til diffusoren for og få plass til DTMstussene..

Skrevet

pusse endestussen med 3000 papir ?:P kan fint pusse den med 600 så 800 deretter 1200 og polere med autosol for hånd og få det fint som bare det... Får ikke pusset vekk en dritt med 3000, det er jo som ett kopiark.. Så begynt med litt grovt og jobb deg oppover. Da blir det blankt :-)

Skrevet

Må drøye med lakk av fangeren foreløpig, regner med den blir lakkert til nesteuke engang :)

Har forresten motatt swissvax felgwax autobahn, børste og polishpute!!

Skrevet
Må drøye med lakk av fangeren foreløpig, regner med den blir lakkert til nesteuke engang :)

Har forresten motatt swissvax felgwax autobahn, børste og polishpute!!

felgwaxen er fin til senteret :) på kanten blir det bare matt :P skal du på vallehovin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...