ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Da har jeg fiksa fangeren midlertidig, må få skaffet de brakettene også. Det er en bulk i bakskjermen som alle ser, har tenkt til og fikse denne snart, også synes jeg rumpa ble litt for firekanta, så jeg skal bestille CSL luke til sedan Noen pics seff...
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Hehe, ja skulle ønske jeg kunne slept den helt ned, men nå bor jeg på et kårni boligområde med masse dumper og dritt, når den var ca 1 cm lavere, satt jeg fast på første dumpa...
Thewiz Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Voilá, så var bilen verdig sitt BMW merke. Dette ble bra!
Håvard P Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Hehe, ja skulle ønske jeg kunne slept den helt ned, men nå bor jeg på et kårni boligområde med masse dumper og dritt, når den var ca 1 cm lavere, satt jeg fast på første dumpa... Om du får på orginale mtech skjørt vil du vell ikke ta nedi ??
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 yay!! :D grattis!!! MEr bilder Thx Kommer flere bilder i morgen tenker jeg
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Voilá, så var bilen verdig sitt BMW merke. Dette ble bra! Jepp
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Skrevet Mai 5, 2012 Hehe, ja skulle ønske jeg kunne slept den helt ned, men nå bor jeg på et kårni boligområde med masse dumper og dritt, når den var ca 1 cm lavere, satt jeg fast på første dumpa... Om du får på orginale mtech skjørt vil du vell ikke ta nedi ?? Joda, skjørta er ikke største problemet..
Michter Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Ble knallbra detta! Rotiform hadde vært gøy å prøvd på en e36! Tror ikke jeg har sett noen med det før Blir 18" da?
ZhilleN Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Ble knallbra detta! Rotiform hadde vært gøy å prøvd på en e36! Tror ikke jeg har sett noen med det før Blir 18" da? Thx tror det hadde blitt tøft, blir 18" da ja
ZhilleN Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Kom med bud Slepper den ikke for hva som helst, bilen er i bra stand teknisk og mekanisk, noe rust her og der, og en ganske stor bulk i bakskjerm, dette kan lett fikses med rett utstyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå