ZhilleN Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 ^^ Hvorfor den skepsissen, dirtydicky??La oss heller se hvordan resultatet blir, for da å eventuelt gi ham "konstruktiv" tilbakemelding Du har en utrolig tøff E36, ZhilleN! Stå på! Jeg aner ikke åssen det kommer til og bli selv, men morsomt og prøve noe nytt Takk takk, artig med hyggelige tilbakemeldinger
hypah Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Bilen din er jævlig pen! Så deg på industrifeltet idag!
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Bilen din er jævlig pen! Så deg på industrifeltet idag! Takk takk oppe ved vaskehallen?
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Jeg vil se bilen live! Må ha et møte snart Ikke noe fryd for øyet men Helt enig om at vi må ha et møte snart ja
hypah Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Jeg vil se bilen live! Må ha et møte snart Ikke noe fryd for øyet men Helt enig om at vi må ha et møte snart ja Syns den så veldig bra ut jeg! Bilen din er jævlig pen! Så deg på industrifeltet idag! Takk takk oppe ved vaskehallen? Litt lenger mot krysset, jeg kjørte trucken som dreiv å løfta på den blå containern
ZhilleN Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Åja, var det du som dreiv med det ja Fy faen jeg skjønte ikke hva dere dreiv med med engang, så ut som dere skulle ha containeren inn i hallen Dere holdt vel på med noe på veggen ute der?
handsome Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Strøkent! Fine bilder også! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
hypah Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 Åja, var det du som dreiv med det ja Fy faen jeg skjønte ikke hva dere dreiv med med engang, så ut som dere skulle ha containeren inn i hallen Dere holdt vel på med noe på veggen ute der? Hehe, naboen trengte lift, så henta en container og løfta dem opp med den Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Michter Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 [ Bilde ] Har du heva bilen foran? syns det var bra klaring fra dekket og til hjulbua?
ZhilleN Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 [ Bilde ] Har du heva bilen foran? syns det var bra klaring fra dekket og til hjulbua? Nei den har vært sånn, men bilen stod litt rart der kan være noe med det Han så høy ut ja, ser det nå Har jævlig lyst til og sleppe den hel ned, men kjerringa blir gal
ZhilleN Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Skrevet Mai 15, 2012 Strøkent! Fine bilder også! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Takk for det! Hyggelig med tilbakemeldinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå