Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 728
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er det ;)

Den til Meguiars funker faktisk ganske så bra! bruker prickbort først, også kjører jeg på med clay :)

Skrevet

Nei er poppa Riegersideskjørt som forrige eier gjorde :lol: Gleder meg til og rive det av, og sette på M rundt hele :)

JA, merker stor forskjell på Swisswax og Meguiars, ikke bare resultatet, men holdbarheten til Swisswax er i sin egen klasse!

Skrevet

Update

Da har jeg fått shina litt i dag, er ikke helt ferdig, har bare brukt Scratch remover, og Wax, skal gå over med siste step når M3 fangerne har fått kommi på plass, har ikke fått lakkert opp bakskjermene, fikk ikke tid til det i dag, drøyer med det, og lakkerer taket svart når jeg kommer hjem fra ferie, irriterer meg voldsomt at Riegerstylinga sitter på bilen, men river det av når jeg har fått tak i M3 frontfanger og fått lakkert fangerne.

Tok noen bilder fra finishen, ser at det mangler et step til, men det for gå for denne gang

Enjoy!!

2yuj401.jpg

vinrdd.jpg

16hrsds.jpg

2yy5s29.jpg

2w1s1fp.jpg

35d483q.jpg

2hfqfrn.jpg

dhden6.jpg

Skrevet

Jepp. 9 sider med hint og planervettu, må skje ting snart før den store responsen skjer :)

Men tror bilen blir helt rå når planene dine er i boks. Håper du tar bort sideskjørtene også, er så ekle med stoore m3 skjørt

Skrevet

Jeg klarer ikke å få meg til å si "fin bil" før du river av den forferdelige rieger dritten. Så ut som en gjennomført vask da ;)

Skrevet

Hehe se bort ifra Riegerdritten, skjørta skal selvfølgelig av! ja, er flau over og kjøre rundt med den dritten på, kjøper ny frontfanger når lønninga sviver inn nå snart, men først er det en deilig ferie i Spania, så blir veldig mye gjort! :)

Gleder meg veldig til og få på Mfangere!!

Skrevet

Fant ut at det var valsa foran også, skal vel bli bra klaring mtp subbing, så da går vi enda lavere gitt :)

Skrevet

Update

Da har jeg endelig fått tak i interiør til bilen! Org. E36 M3 Sedan skinninteriør, og sidedørpaneler, synes det matcha bilens farge utrolig bra, ble veldig fornøyd! :)

Skal ta full rens på det når jeg kommer hjem fra ferie :)

17x1yb.jpg

2v8qrkx.jpg

28u731e.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...