PenguiN- Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Jeg har skikkelige SSP merker jeg Ikke klistremerker jalla greier... Jeg har en 7 serie Widebody og det fulgte det med 10 (faktisk ganske fete) SSP plastmerker som ser ut som ett ekte "merke" Hvis du er snill gutt og takker meg til den dagen du dør kan jeg godt sende deg ett Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Hehe...... Siden du er så grei så takker jeg deg for alltid uansett "PenguiN-" Men om det er samme som på bildet under så har jeg noen av dem Takk takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Ser ikke bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Mai 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2014 Ser ikke bilde Nå er det på plass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Oi, ja det er ganske sånner jeg har om det er noe rødt på dem Dem ser i alle fall bedre ut enn klistremerker. Disaster reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå