Gå til innhold

Min nye M3 EVO 1998 modell. Masse nye bilder.

Disaster
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :D Vet ikke om firepunkts-selene er godkjent til gatebruk, vurderer å fjerne dem uansett. De er mer i veien en til nytte. Å ja Chrommen i grillen skal vekk 8)

Med tanke på alt styret det er med kildesortering og avfallshåndtering for tida, kan det være skikkelig vanskelig å vite hvor ting skal kastes! Det jeg ville anbefalt deg i denne situasjonen er å sende selene til meg, så skal jeg ta meg av de helt vederlagsfritt!

Ha ha ha....... ja du får det sakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget kul bil dette her ja, bra du bytter ut grill og baklykter. Var å snakket med Terjei på SSP tidligere i høst om ombygging av bilen min. Da lå denne ute på finn.no. Han fortalte at tidligere eier av bilen din, hadde ikke spart på noe når den ble bygget, de hadde visst montert det grommeste av alt. Når SSP mener det er en av de råeste e36 de har bygget, så kan det ikke være dårlig.

mvh Sigurd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten så stor forskjell ? Sorry OT.

Nei, det er tilnærmet ingen forskjell, men jeg ville uansett ha valgt en 3.2 alle dager i uken. Det er stor forskjell på resten av bilen. Digital klima, forbedret styring, mye bedre sammenskrudd, 6 gir, bedre bremser mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En meget kul bil dette her ja, bra du bytter ut grill og baklykter. Var å snakket med Terjei på SSP tidligere i høst om ombygging av bilen min. Da lå denne ute på finn.no. Han fortalte at tidligere eier av bilen din, hadde ikke spart på noe når den ble bygget, de hadde visst montert det grommeste av alt. Når SSP mener det er en av de råeste e36 de har bygget, så kan det ikke være dårlig.

mvh Sigurd

Ja kan ikke si annet en at den er klin strøken, skal ta meg en tur oppom Tarjej med den til våren siden jeg jobber i Skien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin E36, kjenner til gamle eier av denne :) Tror den skal være tatt godt vare på! :)

Legg ut noen nye bilder når du har fått på nye nyrer, og blink da! :D

Forresten... tatt fra wikipedia...

"The M3 Evolution Imola Individual was a limited-edition (200 units for Europe with part VIN WBACB5103-AN307--, 50 for the United Kingdom) car sometimes referred to as the M3 GT2. The engine and performance characteristics of the car were unchanged from the 1996+ euro M3, and a special exterior and interior color combination was once again chosen by BMW; Imola red (405) paint with Nappa leather & Amaretto seats in Imola red and anthracite seats. It also included side airbags, the M3 GT Class II rear spoiler, front class II corner spoiler extensions, electric seats, and double-spoke polished alloy wheels.

Prior to the release of the Imola Individual there was a pre-production model made which was used as the basis of the special edition, it featured the Class II front and rear spoilers, special order Imola red Paint, special order Nappa + Anthracite Amaretta interior, SMG gearbox, GSM Phone Kit, headlamp washers and double-spoke polished alloy wheels.

This car is believed to be the car BMW used for the Imola individual advertising though not officially confirmed. The car was professionally converted to a 6 speed manual in June 2010 when the SMG Gearbox failed."

Dette er det nærmeste du kommer en E36 M3 Evo :) Å denne bilen er ikke en av de..Dette er en M3 med 3.2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin E36, kjenner til gamle eier av denne :) Tror den skal være tatt godt vare på! :)

Legg ut noen nye bilder når du har fått på nye nyrer, og blink da! :D

Forresten... tatt fra wikipedia...

"The M3 Evolution Imola Individual was a limited-edition (200 units for Europe with part VIN WBACB5103-AN307--, 50 for the United Kingdom) car sometimes referred to as the M3 GT2. The engine and performance characteristics of the car were unchanged from the 1996+ euro M3, and a special exterior and interior color combination was once again chosen by BMW; Imola red (405) paint with Nappa leather & Amaretto seats in Imola red and anthracite seats. It also included side airbags, the M3 GT Class II rear spoiler, front class II corner spoiler extensions, electric seats, and double-spoke polished alloy wheels.

Prior to the release of the Imola Individual there was a pre-production model made which was used as the basis of the special edition, it featured the Class II front and rear spoilers, special order Imola red Paint, special order Nappa + Anthracite Amaretta interior, SMG gearbox, GSM Phone Kit, headlamp washers and double-spoke polished alloy wheels.

This car is believed to be the car BMW used for the Imola individual advertising though not officially confirmed. The car was professionally converted to a 6 speed manual in June 2010 when the SMG Gearbox failed."

Dette er det nærmeste du kommer en E36 M3 Evo :) Å denne bilen er ikke en av de..Dette er en M3 med 3.2 :)

Flere bilder kommer etter hvert ja :-) Takk for opplysningen forresten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten så stor forskjell ? Sorry OT.

Nei, det er tilnærmet ingen forskjell, men jeg ville uansett ha valgt en 3.2 alle dager i uken. Det er stor forskjell på resten av bilen. Digital klima, forbedret styring, mye bedre sammenskrudd, 6 gir, bedre bremser mm.

Ja sånn sett er den jo bedre. Blir jo på lik linje med e36 325/323

323'en er jo fler hakk moderne og bedre sammenskrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for handelen Disaster! Fikk hentet selene i dag hos posten.

Hvorfor sto det "driving seats" på en postitlapp oppi der? En gåte?

Det sto vel "Driving seat" Sjåførstolen, det er litt forskjell på høyre og venstre fester, men du har jo manualen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...