monskjellevoll Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Tenkte å lage en trå om bilen min, kjøpte den i for en uke siden, er en 320d 2003mod, som er rullet 113000km, har en god del planer etter hvert så oppdateringer kommer. Har dessverre ikke så gode bilder av bilen, men de kommer. felgene som er på bildene er til salgs, 19" med utslitte sommerdekk, kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Gratulerer med flott bil senk og m-fanger regner jeg med er først på lista:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Gratulerer med flott bil senk og m-fanger regner jeg med er først på lista:) Takk. kommer nokk M-tech front å senk til sommeren:) og fårhåpentlig vis noen andre felger:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monskjellevoll Skrevet Januar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2012 Da var nye sommerfelger på plass:) ble 19" Hartge Classic Replica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå