Ben Are Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Har en verktøyvogn med ca 750deler til salgs. Den typen med tre skap oppå hverandre. Regner med de fleste vet hvordan den ser ut. Selges da jeg har gått over til Hazet. Verktøyet levere med lifstids garant. Stort sett komplett. Minstepris 9000kr for komplett vogn. kan eventuelt deles opp og selges seksjonsvis. 91768562 Eller PM helst sms
mbruer Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Denne er komplett med alt? Kunne du tatt bilder av skuffene med innhold?
Ben Are Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Det mangler nok ett og annet småtteri. Men ikke mye. Skal se i kveld om jeg får tid til å ta meg en tur nedover og fikse en oversikt over alt verktøyet og få tadd noen bilder.
a100abt Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Muligheter for frakt til Steinkjer/Namsos/Trondheim? Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Ben Are Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Skulle vell ikke være umulig det. Men kjøper betaler frakten.
a100abt Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Frakt med aktører som tollpost da? Tenkte heller på om du skal sørover, eller vet av noen Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Ben Are Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Joda...har en del kontakter som kjører langtransport nedover. Så det skal nok la seg ordne. Men er ganske stort, så skal no til for å få det helt fraktfritt...
Ben Are Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Dårlige bilder bilder, men ser no hvordan det er. Det meste av det som mangler på bildene er ikke borte, men ligger i (inn til garanti) bunken. Så det blir byttet med nytt. Det som mangler er to stk "C" nøkkler, to små elektriker tenger, et 3/8" universal ledd og en kniv. I tillegg er det lagt ved skrallenøkler, leddnøkler, bremserør verktøy og div andre småting.
a100abt Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Fri frakt trenger det ikke være, bare noenlunde fornuftig. Skal tenke litt på det, kan være aktuelt ja... Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Kvasi Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Ikke for å blande meg eller ødelegge annonsen, men at det er livstidsgaranti på Teng Tools er bare en myte. Man pleier å få reklamert på noe pga goodwill fra Luna (leverandøren) men det er ingen automatikk i det.
Ben Are Skrevet November 16, 2011 Forfatter Skrevet November 16, 2011 Jeg har vært hos tools og levert tilbake alt ifra skrujern, til skralle som jeg har tatt livet av med makt. Og har alldrig vært noe problem å fått nytt.
Kvasi Skrevet November 16, 2011 Skrevet November 16, 2011 Jeg har vært selger i Tools i noen år og har stort sett gitt bort repsett til skraller og vært grei jeg også, men det er som sagt ikke pga at det er garanti. Kommer man feks med ei lita skralle med tydelige merker etter latmannsarm så er det en viss logikk i at det er "brukerfeil" Og igjen, ikke for å sabotere annonsen her men er alt på det rene blir det sjeldent diskusjoner i ettertid når man har solgt noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå