Barca Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Hei. Skal koble fjernstyrt sentrallås på bilen min som har sentrallås fra før av Noen som har prøvd denne? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Enkel og montere? Er det bare å plugge den på eller må man koble ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Funker fint som snus. Har montert en del av dem. men sleit like mye hver gang jeg skulle kople de i en E36 Ikke spør hvordan det gjøres for det husker jeg ikke. Sist jeg kopla en slik var for over 3 år siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Hm... Står at det skal være lett å montere! Noen som vet om noen som kan gjøre dette ellr noen som vil gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå