oleo Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Takk torbfer. Har hatt den i en uke nå og blir bare mer og mer fornøyd... Fy flate for en deilig bil å kjøre.
shoetang Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 Hei. Kjøpte en 2003 3,0d for litt over en uke siden. Jeg leverte den inn på service hos automatgir service. De forteller at symptomer på feil på x5 kassene er at når man kjører f.eks på flat vei i 70kmt og det begynner å bli oppover bakke, automatkassen vil da begynne å lage ein ulyd og vibrere litt. Jeg hadde dette problemet og, men etter diagnose og oljeskift ble eg fortalt at det lå en feilmelding inne på 5 gir i kassen. De fant ikke noe spon i olja og meinte girkassa var i god stand. De anbefalte oljeskift hver 60 000km på automatkassa. Bilen er fantastisk å kjøre og til den prisen du kan få en x5 til nå så kan jeg godt reparere:) Var ikke noe meir feil med min ennå Gratulerer med ny bil:)
oleo Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Skrevet Desember 4, 2011 Aha... så det er det jeg skal være obs på med andre ord Ingen slike tegn i mon kasse ...enda! Og siden jeg har bensinutgaven så har jeg forstått at jeg forhåpentligvis slipper oppleve dette også ...kanskje jeg også bør bytte olje på kassa etter hvert og så med jevne mellomrom fremover Det var bra du slapp bytte kasse shoetang Grattis med du også med "ny" bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå