Stjernstedt Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 [ Bilde ] Tøft bilde, den kler BBS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Den var sjef! Hadde jeg bare hatt plass i garasjen så hadde det blitt 5'er nå sist... Men klager ikke altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 [ Bilde ] Tøft bilde, den kler BBS Takk for det, veldig fornøyd med disse felgene ja. Den var sjef! Hadde jeg bare hatt plass i garasjen så hadde det blitt 5'er nå sist... Men klager ikke altså Takker Nei du har ingen grunn til å klage. Strøken den F31en din. Nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Noen bilder tatt i forrige uke. Hvorfor har jeg fått nytt navn på forumet her?? , Het TF_F10-520d før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 råflott bil! ser ut som det må bli f10 neste gang jeg skal bytte bil Blir det noe av senkinga da? Ang. brukernavnet så kan det kanskje ha noe med oppdateringa av forumet. ville sendt en pm til en moderator å høre - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 råflott bil! ser ut som det må bli f10 neste gang jeg skal bytte bil Blir det noe av senkinga da? Ang. brukernavnet så kan det kanskje ha noe med oppdateringa av forumet. ville sendt en pm til en moderator å høre - Takk! veldig fornøyd med bilen. Angående senking så tror jeg ikke det blir noe av i første omgang pga 295 dekk bak og ET35 innpress. Den vil garantert subbe endel spesielt med båthenger, Kjører kanskje 2 km i året med den, men uansett så vil jeg ikke gjøre det. Ble anbefalt av Schmiedmann om å la være å senke den, eventuellt gjøre det når jeg skal skifte dekk og kjøpe 285 bakdekk. Skal sjekke med moderator angående brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 Et par bilder tatt idag med nikon D7000 og nikker AF-S 50mm 1.8G objektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå