bujk1 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Noen har stjålet felgemblemene på sommerfelgene mine, de stod på originale 18". Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye for en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Hør med din lokale dekkforhandler/ BMW forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 ville sjekket med dekk forhandler, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 GS selger senterkopper og klistremerker. Hele koppen koster vel mellom 200-300 kr stk. og klistremerkene med BMW logo koster rundt 50-100 kr pr stk. Hvis ikke kan du få det mye billigere på eBay sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bujk1 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Ringte GS istad, de skulle ha 140,- stk. synes det var litt dyrt. Sjekket ebay, men fant ikke noe. Noen som kan hjelpe meg å finne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 hehe, søkte du i heletatt? her er millionvis: http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=bmw ... ops&_rdc=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 sjekka på koed? De er som regel billigere enn gs har jeg merka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bujk1 Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Takker for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå