BD Racing Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Fyyyysj, dette blir gromt!!! Siden du skal kjøre plastikk/driftestil, tør jeg foreslå Rieger sin Infinity-hekk sammen med Seidl-front og skjørter?? Jeg hadde det på en cab en gang i tiden.. Det så faktisk ikke så ille ut Den er jo litt lik Seidl-hekken, men ikke så voldsom om du skjønner Tror det kunne blitt perfekt drifte-stuk.. Lykke til videre! Tar nok en gang av meg hatten for hvor sykt gjennomført du gjør det!Herlig farge på bilen var det også Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Tror jeg skal gå for rieger bakfanger ja Takk for tips, har du noen bilder av bilen med dette på ?
///Mr.X Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Dette blir jo knall bra Felgene satt som et skudd var itche et dumt kjøp det?
///ben Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Når jeg så bilder av den stod på henger på veg til lakk, så gikk det plutselig opp et lys for meg hvor jeg hadde sett denne tidligere Esso i telemarks svingen? På andre siden av rundkjøringa for lasses. Stod å sikla på den mens jeg fylte suppe på bilen Rått bygg Hvem lakka den forresten?
HypeTraxX Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Selv om jeg akkurat har vært på Gatebil og sett på såå mange E30`r cruise rundt, så gleder jeg meg allerede til neste treff for å se denne!
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 blir bra det her! Men hvorfor sliper du sveisene på buret? Er rimelig sikker på at det ikke er lov i reglementet;)
Svendsen Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Dette er så strøkent det! Kjenner "kjærligheten" for bmw bare blir større og større av å lese tråden din hehe
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 Fy søren dette er helt vilt bygg! Har lyst til og begynne på e30'n når jeg ser denne her!! Gjennomført hele veien!!
mcnugget Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 Ser veldig bra ut! Er fargen så mørk i virkeligheta som den ser ut på bildene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå