BD Racing Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 skjed noe mer her? Ja bilen er levert på lakk Bilder kommer
BD Racing Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Hey Lenge siden update nå, men har vært så sinnsykt mye jobbing på bilen før lakk som det ikke er noe vits å ta bilder av. Type arbeid, mye jobb og lite synsforskjell Fikk levert bilen til lakk i påsken og er stor fornøyd med lakkeringen Bilen er lakkert i orginal BMW farge "mineral grey metalic" med oransje bur Forrige uke og i helgen har jeg begynt og montere for fult, flere bilder kommere senere i uken Planen denne uken er å fortsette med montering, levere alt understell til sandblåsing og pulverlakkering og få kjøpt div deler CHECK OUT
E36M3 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Gjer ikkje noko halv hjerta her nei!!! Henger meg på den
BD Racing Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Har også fått inn div nye deler i garasjen som venter på å bli montert, blant annet pedalboks, 16" elvifte og XXR 9x17" felger som skal pulverlakkeres i samme farge som buret Har også kjøpt inn 8.stk 215,40/17 dekk så blir bra strekk på 9 toms felg Har også bestilt clutch kit inkl lettet svinghjul i kveld Har nesten det samme kittet på E36'en og er veldig fornøyd med det, så da må vi ha det her også GripForce Stage 4
Steven Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Ble jo meget bra! Gleder meg til å se hele bilen sammenskrudd med disse fargekombinasjonene følger med her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå