Os-Racing Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Bra arbeid! Blir strøkent dette! Ser du skal bruke porsche bremser, er dei fra boxster? Hvor kjøpte du disse?
Julian Sommer Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Sett gjennom her nå, dette er jo helt sinnnsykt! Stå på! (som om du ikke gjør det fra før )
BD Racing Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Hello Siden sist har jeg fått tilbake alt understell og felger fra sandblåsing og pulverlakk, ble bra resultat Har også fått sveiset om grenrøret på sylinder nr 6 og blendet det røret som egentlig går til AC kompressoren Har fått montert div innvendig i bilen også. Skulle egentlig montere motoren her om dagen, med custom E36 motor puter, men disse ble altfor høye så måtte bestlille noen ferdig tilpasset i riktig høyde i aluminium fra USA, disse håper jeg kommer i morgen Har fått laget ferdig alu plater på gulv og under fuelcellen i bagasjerommet, samt montert fuelcellen Har fått montert sammen clutch, svinghjul og byttet det lille veivlageret med hjelp av et gromt spesialverktøy fra jobben. I samme slengen sveiset jeg diffen, laget noen små "terninger" som jeg plaserte mellom sol og planethjulene før jeg hel sveiset Tror ikke denne ryker med det første Har også hatt hjernen til chipping og fjerning av EWS, fikk denne tilbake i dag. Super bra service og pris Planen videre er å kanskje få montert motor i morgen også venter jeg på alle skruene fra eloksering. BILDER
G-RACING Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Virkelig imponert Må vel vere tidenes bilde oppdatering på bimmers det der.
BD Racing Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Virkelig imponert Må vel vere tidenes bilde oppdatering på bimmers det der. Hehe ja, får jo først legge ut litt når jeg har tid
BD Racing Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Skrevet Mai 14, 2012 Mye bra arbeid her ja! Hvilke felger er det? XXR 522, heter de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå