VegarVS Skrevet Mai 15, 2012 Skrevet Mai 15, 2012 elska felgene!!!! :D :D !!! digger bygga deres gutta!
M3 Yngve Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Blir for fin til å være første bane bil denne ! Og i tillegge skal du brenne dekk. Blir gøy å få ei dekk flenge hagglende oppover siden her, not ! Men når alt dere gjør er 100 % hele veien, burde du koste på den ei sperre og helst sende den til han svensken og lage 75% av den. Når skal du ha den ferdig da ?
BD Racing Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Blir for fin til å være første bane bil denne ! Og i tillegge skal du brenne dekk. Blir gøy å få ei dekk flenge hagglende oppover siden her, not ! Men når alt dere gjør er 100 % hele veien, burde du koste på den ei sperre og helst sende den til han svensken og lage 75% av den. Når skal du ha den ferdig da ? Tusen takk Får heller bli litt mere sliten ettervært Den skal jo brukes Får vente litt med ny diff, skal heller prøve å få tilpasset en E34 M5 bakstilling til neste vinter hvis ikke denne holder Planen er å ha den ferdig til Gatebil på rudskogen. Og til alle andre tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Fikk satt i motoren på tirsdag og snudd alt det elektriske på motoren og festet det
Bjanne Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 ser jo konge ut denne ! hvor er det du har kjøpt de klemmene du har brukt på bremserørene ? de syns jeg var frekke ! må ha slike når jeg skla legge opp til håndbremsen min
Jørgen Lie Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Fyyyysj, dette blir gromt!!! Siden du skal kjøre plastikk/driftestil, tør jeg foreslå Rieger sin Infinity-hekk sammen med Seidl-front og skjørter?? Jeg hadde det på en cab en gang i tiden.. Det så faktisk ikke så ille ut Den er jo litt lik Seidl-hekken, men ikke så voldsom om du skjønner Tror det kunne blitt perfekt drifte-stuk.. Lykke til videre! Tar nok en gang av meg hatten for hvor sykt gjennomført du gjør det! Herlig farge på bilen var det også
BD Racing Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 ser jo konge ut denne ! hvor er det du har kjøpt de klemmene du har brukt på bremserørene ? de syns jeg var frekke ! må ha slike når jeg skla legge opp til håndbremsen min Takk De klemmene er kjøpt hos wurth perfekte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå