Gå til innhold

BD Racing - Drifting E30 - Update Side 26,MONTERT BREMSER, PÅ HJUL IGJEN !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir for fin til å være første bane bil denne ! Og i tillegge skal du brenne dekk.

Blir gøy å få ei dekk flenge hagglende oppover siden her, not !

Men når alt dere gjør er 100 % hele veien, burde du koste på den ei sperre og helst sende den til han svensken og lage 75% av den. :D

Når skal du ha den ferdig da ?

Skrevet
Blir for fin til å være første bane bil denne ! Og i tillegge skal du brenne dekk.

Blir gøy å få ei dekk flenge hagglende oppover siden her, not !

Men når alt dere gjør er 100 % hele veien, burde du koste på den ei sperre og helst sende den til han svensken og lage 75% av den. :D

Når skal du ha den ferdig da ?

Tusen takk :D

Får heller bli litt mere sliten ettervært :mrgreen: Den skal jo brukes :)

Får vente litt med ny diff, skal heller prøve å få tilpasset en E34 M5 bakstilling til neste vinter hvis ikke denne holder :D

Planen er å ha den ferdig til Gatebil på rudskogen.

Og til alle andre tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Fikk satt i motoren på tirsdag og snudd alt det elektriske på motoren og festet det :D

Skrevet

ser jo konge ut denne ! hvor er det du har kjøpt de klemmene du har brukt på bremserørene ? de syns jeg var frekke ! må ha slike når jeg skla legge opp til håndbremsen min :)

Skrevet

Fyyyysj, dette blir gromt!!! Siden du skal kjøre plastikk/driftestil, tør jeg foreslå Rieger sin Infinity-hekk sammen med Seidl-front og skjørter?? Jeg hadde det på en cab en gang i tiden.. Det så faktisk ikke så ille ut :) Den er jo litt lik Seidl-hekken, men ikke så voldsom om du skjønner :) Tror det kunne blitt perfekt drifte-stuk..:) Lykke til videre! Tar nok en gang av meg hatten for hvor sykt gjennomført du gjør det!

Herlig farge på bilen var det også ;)

Skrevet
ser jo konge ut denne ! hvor er det du har kjøpt de klemmene du har brukt på bremserørene ? de syns jeg var frekke ! må ha slike når jeg skla legge opp til håndbremsen min :)

Takk :D

De klemmene er kjøpt hos wurth :) perfekte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...