Tzunami Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Se her ja! dette blir tøft! var å titta på e36'n din for noen uker siden også, så ut som den sto trygt i godt lag
tordah Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 tirsdag kveld, full gass. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
tordah Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 grønt tinn isåfall Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tzunami Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 Close, but no sigar men er vel lettere det der så
tordah Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 fyller du det bare med sparkel? glassfibersparkel Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bjornar-a Skrevet Desember 11, 2012 Skrevet Desember 11, 2012 er litt red det kommer til og sprekke? jeg fylte igjen hullet på panseret med glassfiber sparkel. ikka vanelig plassiber. det sprakk opp rundt kanten. sparkel jobber mye i sola :-/
tordah Skrevet Desember 12, 2012 Skrevet Desember 12, 2012 er litt red det kommer til og sprekke? jeg fylte igjen hullet på panseret med glassfiber sparkel. ikka vanelig plassiber. det sprakk opp rundt kanten. sparkel jobber mye i sola :-/ Vi får se da, håper det holder
Larsgunnar Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Denne bilen her blir svinrå, gledes til flere updates!
tordah Skrevet Desember 13, 2012 Skrevet Desember 13, 2012 Denne bilen her blir svinrå, gledes til flere updates! Bare å glede seg, her blir det full gass fremover!
olleboy Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 er litt red det kommer til og sprekke? jeg fylte igjen hullet på panseret med glassfiber sparkel. ikka vanelig plassiber. det sprakk opp rundt kanten. sparkel jobber mye i sola :-/ Vi får se da, håper det holder Du vill mest sansynlig se det etter en stund da sparkelen synker litt.. bare å se på golfer og sjenerelt vw der alle skal fylle igjen vw merket.. det blir synkninger rundt.. ett tips, tinn Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Larsgunnar Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 Syntes jeg leste full gass? Hvor blir det av oppdateringer?!
StaLe30 Skrevet Desember 29, 2012 Skrevet Desember 29, 2012 fytti helvette jeg er misunnelig!!!!!!!!!!!
BD Racing Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 Update Huff er veldig lenge siden det har vært en skikkelig update nå, men det har sine grunner. Tok fagbrev som mekaniker (stenshagen) i mai, og jobbet ut juni før jeg gikk i ferie. Itilleg til bilprosjektene driver jeg med båtracing (offshore) så jeg og en kompis kjøpte ny båt som det har blitt endel timer med arbeid på. Og den er enda ikke ferdig, men skal stå klar våren 2013 sammen med E30'en Jeg jobber nå som biloppretter lærling for å få fagbrev som både mekaniker og oppretter før jeg skal starte eget firma er planen Itilleg til alt dette så fikk jeg kyssesyken tidligere i høst, så har ligget rett ut og ikke orket en dritt. Men nå er jeg frisk igjen og det er 100% gass på E30 prosjektet. Jeg også fått kjøpt meg VW Transporter T5 som skal brukes til trekkbil Jeg kom også over en grise billig E46 touring 2001 modell til en kollega så jeg måtte kline til Denne skal bli M3 neste vinter Så det var litt av hva jeg har drevet med det siste halve året Nå over til E30'en, forstilling er ferdig montert og venstre bakstilling er ferdig men mangler et hjullager på høyre side for å få bakstillingen helt ferdig. Div brytere er koblet opp for el vifte og bensinpumpe, motorelektrisk er koblet opp riktig mot det bilelektriske så alt funker som det skal. Mellomaksling er montert og giroverføring+++++ ja dere ser vel egentlig selv hva som er montert Det som står på tapeten videre framover nå er: levere dashbord til flocking, bestille det ene hjulageret jeg mangler, få kjøpt inn E46 328 bremseskiver siden det er disse som passer til porsche kalipperne jeg har kjøpt, slisse og borre opp disse, få montert ferdig oljekjøler og ekspansjonstank til kjølevæsken+++ deretter er stemning for en oppstart :D Bilder sier mere enn tusen ord dette er båten vi har kjøpt og dette er hvordan den blir, jeg som navigerer på dette bildet garasje hund Torjus (tordah) drømmer seg bort Eneste som ikke er shinet opp under bilen er drivakslingene fordi jeg regner med at disse kommer til å knekke med tanke på herjingen denne bilen skal få smake på Tordah Loddet ledningene fra motoren over til bilen i orginal kontakt festet alle belte kroker, med STOR skive på undersiden laget stag fra pedal til orginal overføringen til gassen senket rattstammen litt, siden denne ble veldig høy med rattbosset og snapoff'en div brytere som skal monteres i dashbord montert oljepeilepinne måtte lage et oljeånding uttak, siden ikke M50 bunnpannen har dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå