tommyheimberg Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 Hvordan forstilling bruker du?, ser ikke ut som e36 med det festet oppe på demperbeinet?, e46? Uansett ser veldig bra ut!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
BD Racing Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Hvordan forstilling bruker du?, ser ikke ut som e36 med det festet oppe på demperbeinet?, e46? Uansett ser veldig bra ut!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Helt vanlig e36 forstilling med 3.2 m3 bærearmer
S:M:G Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 Ser bra ut, liker orangekomboen din spesielt godt.
BD Racing Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Ser bra ut, liker orangekomboen din spesielt godt. Tusen takk
thorbis Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 kjører du e36 bak også? jeg hadde det på min men den ble ikke lav nok. dempere er 8cm høyere enn e30 og fjørene noen cm høyere også(husker ikke nøyaktig.) ble ikke seende riktig ut for min del hvertfall. eller må jeg si at detta kommer til og bli grisestrøkent! gleder meg til og se den på hjul og på treff til sommern
BD Racing Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 kjører du e36 bak også? jeg hadde det på min men den ble ikke lav nok. dempere er 8cm høyere enn e30 og fjørene noen cm høyere også(husker ikke nøyaktig.) ble ikke seende riktig ut for min del hvertfall. eller må jeg si at detta kommer til og bli grisestrøkent! gleder meg til og se den på hjul og på treff til sommern Takker :D Jeg bruker coilovere fra E36 compact fordi den har E30 bakstilling, kan også bruke fra Z3
Michaelw Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Dette blir gillt gubben! Kommer innom om en helg eller to
BD Racing Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Dette blir gillt gubben! Kommer innom om en helg eller to Bøst
BD Racing Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Idag ble det ny frontrute og K-sport bremser
bjornar-a Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 det tenker jeg var gøy og få hvor store er de bremsene?
BD Racing Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 det tenker jeg var gøy og få hvor store er de bremsene? 330mm foran og bak
BD Racing Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Da kan jeg bare informere at bensinsystemet er ferdig koblet og motoren er startet Den startet på første forsøk og maler som en katt Eneste var at ikke turtelleren funket men det skal la seg fikse :)
M3 Yngve Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Gøy da. Men hvorfor bytte de fine lette Brembo kaliperne med tunge K-sport da ?
BD Racing Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Gøy da. Men hvorfor bytte de fine lette Brembo kaliperne med tunge K-sport da ? For å slippe styret med å frese braketter til kalipperne og mas. Fikk en super pris på K-sport så da var det greit
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 DÆVEN her følges det!! er jo helt rått gjennomført
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå