Gå til innhold

BD Racing - Drifting E30 - Update Side 26,MONTERT BREMSER, PÅ HJUL IGJEN !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Også matcher jo k-sport litt bedre med fargen :P

Må få ut flere bilder nå! ;)

Ja det gjør det, selvom jeg helst ville hatt svarte kalipperne mot de orange felgene. Men jeg fikk en super pris på de orange på GS så da var det ikke noe å lure på :D

Skrevet

Lurt å bytte bremse klosser. De som følger med org er ikke mye tess, om ikke du kjøpte med race klosser da.

Nye bra klosser, funker k- sport utmerket

Skrevet

Lurt å bytte bremse klosser. De som følger med org er ikke mye tess, om ikke du kjøpte med race klosser da.

Nye bra klosser, funker k- sport utmerket

Takk for tipset :D Tror dette blir knall. Hva ville du gjort angående stabstag ? Jeg har m-tech nå 14mm bak og 20mm foran, men har hørt flere si det blir for mykt. Men så tenker jeg at de K-sport coiloverne er super stive vil ikke totalen da bli ganske bra ?? Eller burde jeg kjøpe stivere stabstag fra ireland engineering ?? :D

Skrevet

Jeg har K sport  coilovers og har kjørt med M tech stabstag bak, personlig merket jeg ikke forskjell når jeg kjørte uten stabstaget engang :iwant:

Skrevet

Jeg har K sport coilovers og har kjørt med M tech stabstag bak, personlig merket jeg ikke forskjell når jeg kjørte uten stabstaget engang :iwant:

Hmm, kanskje bare drite i stabstag da ?? :)

Skrevet

Kan skrive under på at sportsklossene til K sport er mindre imponerende, hatt bedre bitt i standardbremser, men jeg har ikke straffet de noe spesielt, dessuten støver de noe hinsides...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...