BD Racing Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2013 Bud, brukt foran nytt bak. Tror det mangler noen av staga olPM sendt
BD Racing Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 Fått gjort litt idag også flenset ferdig alle bremserør så det bare er å lufte når bremsene er montert. Lagt opp hovedstrømsbryter i dashbordet og festet div ledninger Bryterpanelet i dashbordet skal være i karbon
skrokkis Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 har du vært i kontakt med en som godkjenner bilen med tanke på lisens, når det gjelder "bur boksene" dine nede på fremoverstreverene? har samme patent selv men litt usikker på hvordan de er å få godkjent?
BD Racing Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 har du vært i kontakt med en som godkjenner bilen med tanke på lisens, når det gjelder "bur boksene" dine nede på fremoverstreverene? har samme patent selv men litt usikker på hvordan de er å få godkjent? Ifølge bilsport boka så er mine godkjent på størrelse og platetykkelse Husker verken mål eller platetykkelse
BD Racing Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 UPDATE Idag har jeg fått montert bremsene bak og satt bilen på hjul igjen for første gang etter 2 år Måtte grovjustere høyden foran men bak blir den ikke lavere. Fjernet de justeringsklossene så det kun er fjæra som står der. Blir vel forhåpentligvis litt lavere når ting får "satt" seg Neste på tapeten nå er og få kjøpt inn frambremser og få lakkert delene Begynner å ligne noe nå synes jeg
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Ser veldig bra ut! blir morsomt å se denne bli rattet rundt banen Sjeldent man ser e30'r så strøkne!
BD Racing Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Ser veldig bra ut! blir morsomt å se denne bli rattet rundt banen Sjeldent man ser e30'r så strøkne! Ja gleder meg sykt, sunn at sesongen akkurat er ferdig, men får heler satse 100% til neste sesong
Testpiloten Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Blir griserå bilen din altså! Digger fargekombinasjonen!
tordah Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Står ikke kalipperene feil vei? Ser ut som lufteskruen peker nedover? uansett, blir såå bra!
BD Racing Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Står ikke kalipperene feil vei? Ser ut som lufteskruen peker nedover? uansett, blir såå bra! Jo dæven, godt du følger med Får bytte om kalipperne i kveld da ;) tordah reagerte på dette 1
|Ole| Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Godt du gjer det strøkent og har preface og eg kjøyre stort dekal eller så hadde det blitt for likt min
handsome Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Står skivene riktig vei? Trodde de skulle dytte ut varmluft og ikke inn kald luft? Sent from my HTC One using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå