BD Racing Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Den framfangeren her http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3986_n.jpg er ikke seidl, synes seidl fangern er grom jeg men vi får se
BD Racing Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Dagens update er at det har blitt skrapt enda mere tectyl Sykt kjedelig, så nå er det bare litt igjen under og alle fire hjulbuene Har fått litt nye deler i hus også som skal sveises inn så fort som mulig Kjøpte meg også en reserve diff i går med 3.64 utveksling Har også skaffet meg E34 M50 bunnpanne med sil og peilepinnerør Litt bilder:
olleboy Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Ser bra ut ! skal du ha på poppa breddere også ?
BD Racing Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Ser bra ut ! skal du ha på poppa breddere også ? Mulig, er litt usikker Hva tror folket ?
olleboy Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Ser bra ut ! skal du ha på poppa breddere også ? Mulig, er litt usikker Hva tror folket ? Jeg liker poppa breddere, driver med samme prosjekt selv , skal sette på de fra dtm fiberwerkz:)
BD Racing Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Hvorfor kjøper du ikke det kitet som trolltuning har, m3 frontfanger, spesielle sideskjørt og bakfanger, synes det kitet er råtøft på E30 Fant ikke noe E30 styling jeg på trolltuning.no
Jørgen Lie Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Er så evig misunnelig på hvordan du/dere kan holde på! Nå skal ikke jeg legge meg borti det, men det må være en hvis tilgang på penger for å gjennomføre noe så gjennomført som det dere gjør/har gjort (ref:E36`n)? Men uansett, sinnsykt moro å følge med på slike tråder, der ALT blir ribba og satt sammen igjen fra starten.. Om du skal drifte og herrje er jeg faktisk enig i at Seidl-fronten kan være OK. Kanskje sammen med Seidl sideskjørt og rieger infinity bakfanger, om dere skal ha plast rundt om? Og toppe det med en M3-vinge? Bare raske tanker fra min side, siden driftebiler ofte har en del plast Fant heller ikke E30-styling på trolltuning, men vet jeg har sett det M3-look kit`et en plass.. Tror kanskje migatuning hadde noe slikt også, men der er mye av passformen dårlig. Enklere med Seidl da..
Michaelw Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Sånn mens vi er inne på poppa breddere så smeller jeg til med et par bilder Jeg skal helt klart ha det på min fremtidige E30 :)
Dirty Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Den framfangeren her http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3986_n.jpg er ikke seidl, synes seidl fangern er grom jeg men vi får se Jeg vet da det. er jo min bil
BD Racing Skrevet November 21, 2011 Forfatter Skrevet November 21, 2011 Den framfangeren her http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3986_n.jpg er ikke seidl, synes seidl fangern er grom jeg men vi får se Jeg vet da det. er jo min bil ok, haha
handsome Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=12230588 Sent from my Desire HD using Tapatalk
Concep Skrevet November 21, 2011 Skrevet November 21, 2011 Kommer til å følge med her, gleder meg enormt til å se ferdig resultat hvis du gjør det like gjennomført som e36'n !
BD Racing Skrevet November 22, 2011 Forfatter Skrevet November 22, 2011 Jeg får se om det blir trolltuning, poppa skjermerbreddere eller hva det blir til Mulig det kun blir mye vals storehjul og mye camber istedet for skjermbreddere
Kristov Skrevet November 22, 2011 Skrevet November 22, 2011 Imponerende å hoppe rett på nytt bygg rett etter E36'n!
Morgan GS Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Påån igjen da har fått mailen din , skal se på saken TEASER !!! - kommer ny serie med drifte kit fra K-sport E30/36/46 med inverted coilover bak slik at du ikke trenger og gjøre noe med hjulhusene for og få plass osv . Fjæra blir i bunn isteden for toppen ... og oppsatt for drifting .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå