Gå til innhold

BD Racing - Drifting E30 - Update Side 26,MONTERT BREMSER, PÅ HJUL IGJEN !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens update er at det har blitt skrapt enda mere tectyl :roll: Sykt kjedelig, så nå er det bare litt igjen under og alle fire hjulbuene :D

Har fått litt nye deler i hus også som skal sveises inn så fort som mulig :D

Kjøpte meg også en reserve diff i går med 3.64 utveksling :D

Har også skaffet meg E34 M50 bunnpanne med sil og peilepinnerør :D

Litt bilder:

CIMG0001.jpg

CIMG0002.jpg

CIMG0003.jpg

CIMG0004.jpg

CIMG0005.jpg

CIMG0006.jpg

CIMG0007.jpg

CIMG0008.jpg

CIMG0009.jpg

CIMG0010.jpg

Skrevet
Ser bra ut !:) skal du ha på poppa breddere også ?

Mulig, er litt usikker #-o

Hva tror folket ?

Jeg liker poppa breddere, driver med samme prosjekt selv , skal sette på de fra dtm fiberwerkz:)

Skrevet
Hvorfor kjøper du ikke det kitet som trolltuning har, m3 frontfanger, spesielle sideskjørt og bakfanger, synes det kitet er råtøft på E30 :)

Fant ikke noe E30 styling jeg på trolltuning.no :roll:

Skrevet

Er så evig misunnelig på hvordan du/dere kan holde på! Nå skal ikke jeg legge meg borti det, men det må være en hvis tilgang på penger for å gjennomføre noe så gjennomført som det dere gjør/har gjort (ref:E36`n)?

Men uansett, sinnsykt moro å følge med på slike tråder, der ALT blir ribba og satt sammen igjen fra starten..;) Om du skal drifte og herrje er jeg faktisk enig i at Seidl-fronten kan være OK. Kanskje sammen med Seidl sideskjørt og rieger infinity bakfanger, om dere skal ha plast rundt om? Og toppe det med en M3-vinge? Bare raske tanker fra min side, siden driftebiler ofte har en del plast :)

Fant heller ikke E30-styling på trolltuning, men vet jeg har sett det M3-look kit`et en plass..

Tror kanskje migatuning hadde noe slikt også, men der er mye av passformen dårlig. Enklere med Seidl da..;)

Skrevet

Sånn mens vi er inne på poppa breddere så smeller jeg til med et par bilder ;) Jeg skal helt klart ha det på min fremtidige E30 :)

v6czdelj95isvrfywomy.jpg

6qfm0jdt1wwow9dvwout.jpg

:) :)

Skrevet

Kommer til å følge med her, gleder meg enormt til å se ferdig resultat hvis du gjør det like gjennomført som e36'n

!

Skrevet

Påån igjen da :-)

har fått mailen din , skal se på saken ;-)

TEASER !!! :)

- kommer ny serie med drifte kit fra K-sport E30/36/46 med inverted coilover bak slik at du ikke trenger og gjøre noe med hjulhusene for og få plass osv .

Fjæra blir i bunn isteden for toppen ...

og oppsatt for drifting . 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...