Tzunami Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Oransje er også veldig vanlig farge for tiden på felger osv, men få noen av gutta til å photoshoppe det, så ser vi hvordan det blir
BD Racing Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Oransje er også veldig vanlig farge for tiden på felger osv, men få noen av gutta til å photoshoppe det, så ser vi hvordan det blir Ja Hvem gjør sånt montro ?
Tzunami Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Jeg har ikke tid nå, ei heller altfor skilla men:å søk opp Photoshop-tråden her på bimmers så tar noen jobben;)
handsome Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Hva skal gjøres? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
Tzunami Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Ta en titt i Photoshop-tråden, han la ut oppdraget der så jeg;)
BD Racing Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Ta en titt i Photoshop-tråden, han la ut oppdraget der så jeg;) Jepp
BD Racing Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Tid for ny update Siden sist har jeg sveiset endel rust, kappet bort masse orginale braketter i motorrom og innvendig som ikke trengs lengre, VEKT Jeg har også fått god hjelp av et par kompiser til å slipe ned hele bilen innvedig, bagasjerom, motorrom og så vidt begynt utvendig. Har jo fjernet reservehjulsbrønnen så måtte lage til en ny plate der med noen avstivere i og en avstiver bjelke under for å holde orginal stivheten Skal også sveise igjen tanklokket grunnet fuelcell i bagasjerom istedet så måtte rulle opp en ny plate som erstatter for tanklokket, for å fortsatt bevare buen Jeg har også fått fjernet batteri kassen, legg merke til god finish, overlappet orginal platene Har også fått handlet inn litt nye deler, blant annet facelift radiator fester og M3 forsterkninger mellom dempertårn og rammevange. Måtte en tur på Wurth i dag og kjøpe litt grom sparkel og nytt shitt til alle fuger og kanter rundt forbi Gikk også tom for sveisegass så måtte investere i en litt større flaske På programmet i morgen står litt mere sveising og div... Bilder
BD Racing Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 Har sjekket litt angående BKF, står mellom: - E34 M5 - E60 535D - E63/64 M6 Alle disse ser relativt greie ut størrelses messig og alle er doble, vet noen bruker fra E34 M5, men den fra E60 og E63/64 er i aluminium, og sparer sikkert litt vekt der og Pluss at den ruster ikke Må jo få målt litt på bolt avstand mot torpedovegg ihvertfall, mulig den fra E34 kommer lengre ut fra torpedovegg og vil dermed passe bedre ?? Hva tror folk ? 535D: M6: E34 M5:
olleboy Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Har sjekket litt angående BKF, står mellom:- E34 M5 - E60 535D - E63/64 M6 Alle disse ser relativt greie ut størrelses messig og alle er doble, vet noen bruker fra E34 M5, men den fra E60 og E63/64 er i aluminium, og sparer sikkert litt vekt der og Pluss at den ruster ikke Må jo få målt litt på bolt avstand mot torpedovegg ihvertfall, mulig den fra E34 kommer lengre ut fra torpedovegg og vil dermed passe bedre ?? Hva tror folk ? 535D: M6: E34 M5: Jeg har akkurat prøvd med en BKF fra E34 m5, med m50 motor i. Syntes det ble litt for liten plass, Så jeg gikk for Pedalboks. Åssen er størrelsen på E60 BKF i Forholdt til E34 m5? Lykke til med prosjektet Ser bra ut!
BD Racing Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Fått gjort endel siden sist Fjernet bensinrør som går innvendig i bilen på høyre side bak og sveiset igjen gamle hull Innsveiset M3/CAB forsterkninger på dempertårn foran og grov sparklet dem Sveiset igjen bensin lokk og grovsparklet Så til den største jobben, sveiset ferdig reservehjulsbrønnen bak, valgte å lage en avstiver under for å holde plate så stiv som mulig og er veldig fornøyd med resultatet Bilder
BD Racing Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 Flink du er da Blir nok en kul bil dette Takk Håper på det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå