Gå til innhold

BD Racing - Drifting E30 - Update Side 26,MONTERT BREMSER, PÅ HJUL IGJEN !

Anbefalte innlegg

Skrevet

:D :D

Da kommer noen bilder fra kveldens innsats, ferdig med avstiver i bagasjerom og buret er straks ferdig innvendig kun å hel sveise det igjen :D

Så blir det trolig hentig av UK E36 M3 3.2 neste fredag for bruk av motor og forstilling :D Resten skal selges :D

IMG_0132.jpg

IMG_0133.jpg

IMG_0134.jpg

IMG_0136.jpg

IMG_0137.jpg

IMG_0138.jpg

IMG_0139.jpg

IMG_0140.jpg

IMG_0141.jpg

IMG_0142.jpg

IMG_0143.jpg

IMG_0144.jpg

IMG_0145.jpg

IMG_0146.jpg

IMG_0147.jpg

IMG_0148.jpg

IMG_0149.jpg

Skrevet

Veldig bra arbeid med buret likte løsningen med boksene du har laga, må lage meg noe sånt selv. Har du bilder av hvordan du har festet burfoten på b-stolpen til boksene?

Skrevet

NICE! Men jeg forstår ikke hvorfor du sliper så mye av rørene rundt der du skal sveise. Det er godt nok så lenge du sliper der du skal sveise og litt til.. Jeg hadde ikke giddet å slipt mer enn 2-3cm..

Litt mer biler av hvilke løsninger du velger til buret hadde vært nice :)

Skrevet
NICE! Men jeg forstår ikke hvorfor du sliper så mye av rørene rundt der du skal sveise. Det er godt nok så lenge du sliper der du skal sveise og litt til.. Jeg hadde ikke giddet å slipt mer enn 2-3cm..

Det er jo det minste problemet, han taper jo maks et par minutter totalt på det...

Skrevet
Veldig bra arbeid med buret likte løsningen med boksene du har laga, må lage meg noe sånt selv. Har du bilder av hvordan du har festet burfoten på b-stolpen til boksene?

Tror det ligger bilder av dette på side 8 :D

Skrevet

:lol:#-o

Det er jo ikke akkurat slipt, men bare dratt lett over røra med vinkelsliper for å fjerne det ytterste belegget på rørene før man sveiser dem sammen :D

Skrevet

Det er jo det minste problemet, han taper jo maks et par minutter totalt på det...

Hehe, morsom han der :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...