///Mr.X Skrevet November 17, 2011 Skrevet November 17, 2011 Hei oh hå! Greit å få laget en egen tråd på Verkstedet., Eget prosjekt nå er: " The DriftWaggon". Bilen er en Bmw E36 Touring 318i Original //M-Tech Mål og visjoner for 2012: - Bygge om til E36 3.2l M3 bakstilling - Bygge om 210 diffen til 3,91utv., samt shimse lamell bremsen - Bygge om til E36 3,2l M3 framstilling - Bytte til Z3 tannstang - Montere PeeBee Motorsport ombygde spindler - Montere PeeBee Motorsport bærearmer - Montere PeeBee Motorsport yttre endeledd - K-Sport Coilovere - K-Sport 330mm Bremser forran og bak (Black edition) - K-Sport hydraulisk håndbrekk - Bygge "GTR" innfestning til bakaksel traversen - Montere M3 forsterkningsplater under mot karosseri - Bygge fult bur, med stansede forsterkningsplater - Bytte tak-plate til en uten takluke (stål eller karbonfiber) - Montere 2stk. Sabelt stoler - Montere Sabelt "two spoke" ratt - Flocke dashbordet - Bygge nytt custom gulv baki istedenfor hjulbrønn å batterikassen - Sveise 3mm Alu. kasse til batteriet m/lokk - Bygge nye custom hjulhus forran, for mere rattutslag - Montere modifisere i ny motor - Reparere rust skader å lakke den i original fargen Mer kommer...
///Mr.X Skrevet November 17, 2011 Forfatter Skrevet November 17, 2011 Da jeg hentet den. Demontert sideskjørt siden disse vil bare flagre ved dekk forbruket bak. Demontert alt av interiør innvending utenom dashbordet. Fjernet ALT av asfalt matter. Fjernet hengerfeste å montert i en bøttestol, skal komme en til når jeg får laget fester på den siden også: Sveiset "GTR" forsterkning til innfestingen til bakaksel traversen: Så har jeg demontert motor og gir: Tilpasset dem fremre "GTR" innfestningene:
M3 Yngve Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 + hjelpe meg med å sveise og modde litt på " det enkle er ofte det 02`n" Så vinteren blir ikke for " lat sbber "
///Mr.X Skrevet November 18, 2011 Forfatter Skrevet November 18, 2011 Glema: Koselig M3 Yngve: Hehehe, helt klart Yngve bare dager igjen til det er full gass med mig, tig, vinkelkutter og luft verktøyet. _anders: Takk, motor valget falt på en M motor. Men hvem blir uvist til jeg har hentet den
M3 Yngve Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Her er god motoren http://www.blocket.se/varmland/BMW_M5__ ... ?ca=11&w=3
SondreLM Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Her er god motoren http://www.blocket.se/varmland/BMW_M5__ ... ?ca=11&w=3 Alvorlig???
///Mr.X Skrevet Desember 3, 2011 Forfatter Skrevet Desember 3, 2011 Takk folkens, tror det blir helt grei leke bil motor valget er ikke helt bestemt enda, bare Yngve som teaser Update: Kappet bort reservehjulet og batterikassen: Tatt av bakstillinga å hivet på 3.2l`n midlertidig. Har ikke gjort stort for det har vært "jule" opprydding, klart for e36 og heftig 02 bygging i vinter eller hva Yngve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå