samatron Skrevet Desember 3, 2011 Skrevet Desember 3, 2011 tøft! følger med!! hvilke felger har du på site bildet??? sykt tøffe er intr i litt mere info/forklaring om "GTR" forsterkningene
HeinZ Skrevet Desember 4, 2011 Skrevet Desember 4, 2011 Dette blir et knallbygg. er ikke lengesiden jeg hadde en 318 touring mtech selv med samme farve. savner den nå jeg ser bilen din. kommer te og følge med på denne:)
J-A-E Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Skal du gjøre denne ferdig da?? Tror det kan bli kult, om du gjør den ferdig
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 det her tror jeg kommer til og bli skamtøft! ser veldig bra ut den jobben du gjør også, følger med her!
///Mr.X Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 BD Racing: Takk, det skal bli funksjonelt og praktisk koselig du "henger" deg på! samatron: Tok det på pm diohrvik: Takk HeinZ: Takker, er en helt spesiell følelse med disse touringene M|Fjeld: Koselig! gjør det Papperboy: \:D/ ChristerR87: J-A-E: Helt sikkert ikke ..men tror nok jeg får mere enn nok glede ut av det selvom. I 2011 har jeg kjørt f.eks.: 1stk. Lamborghini Diablo, 2stk Lamborghini Countach, 1stk Porsche 977, 1stk Bmw e39 kompressor, 2stk Ferrari. Så jeg får mine behov dekket joachim sørlie: Koselig å høre, kvalitet er viktig Nå blir det nok lite som skjer her siden 02`n til Yngve skal få seg litt kjærlighet, men skal prøve å snike meg bort på denne inni mellom for å få den klar til motor swap. jani: Takk
joachim sørlie Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 ja, ser ut som du vet hva du driver med på den 02`n også! viktig og få gjort litt på sin egen også
Hankook Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Rått, gleder meg til og følge utviklinga på denne. Drifte touring er sjef:-)
///Mr.X Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Takk folkens Ikke fått gjort noe på bilen pga. sykemelding Men kan informere om motor er valgt! Motor for 2012 Edition: Blir å beholde den ny-bygde M50 motoren, men upgradere den noe mer. Henter f.eks. 2,8l veiv og Pauter Råder ikveld Bestilt: VAC 'Race' coated råde/veiv lager, VAC høy kapasitet vannpumpe, VAC race termostat, VAC BlackZinc nav studs, kjøler til servo`n, termostat til olje ut til oljekjøleren, div. koblinger osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå